foodprosesser

Hej er der nogle der har forstand på foodprosesser konen skal have sådant en efter jul, men hvad skal man vælge, der er så mange,der skal også være noget tilbehør med, hvad er godt håber der er nogle der kan hjælpe 

 


 

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har fundet ud af at det hedder en køkkenmaskine altså en maskine der kan ælte dej og hakke og røre

 

har også selv set på den og kenwood går man vel ikke galt af

 

Det kommer vel også an på, hvor meget du vil bruge den.
Min hustru gør meget i brødbagning og har til den ende købt en halvproff. maskine i stedet for den gamle Kenwood, som ikke stod distancen.
http://hjem.dk/bolig/koekken/koekkenmaskiner/diverse-koekkenmaskiner/electrolux-akm-6190mw-koekkenmaskine-testvinder-i-taenk.aspx

Den virker meget robust og overbevisende og larmer ikke helt så fælt som de 2 Kenwood hun har slidt op.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har en Krups. Den ælter brød, pisker osv osv. Tilbehøret er en kødhakker, som vi har meget glæde af til fiskefrikadeller osv. Eneste ulempe er at skålen er lidt for lille, den kan kun tage knap 2 kg.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce
kitchenaid er faktisk også en god maskine, den er rubust, dog med en smule mindre skål end de store kenwood maskiner, men det lykkes os da at ælte dej til 8 standard størrelse pizzabager på en gang i den igår.. det åd den nemt

der er dog ikke kødhakker og div andet tilbehør med, der er dejkrog piskeris og en røreting. men alt kan købes til..
ja de er også noget dyrere men det kan jo hurtigt være tjent hjem på at købe en af de dyrere end de billige. Men der er vel 2 års garanti på dem så hvis de bliver slidt ned så er det en ny

 

Min-beskedne- erfaring med Kitchenaid får mig ikke til at ville bytte Krups'en med sådan en fætter. Skulle jeg ønske mig en anden end den jeg har, baseret på de andre jeg har prøvet, så er det en Kenwood.
Kitchenaid vinder mere på navn og design end på funktion.

Inden køb er det værd at overveje hvilket ekstraudstyr man gerne vil have. Det er noget billigere at købe sammen med maskinen end at supplere op hen ad vejen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hvis det ikke er for sent, er her lige et link til en test, der understøtter mit forslag.


Det er nu ikke min fortjeneste, men derimod min hustrus månedlange undersøgelser, at det endte med denne maskine. Tror faktisk at det var Tænk, der også anbefalede den.
Det er i øvrigt en Electrolux og de bygger på de gamle Ballerup's patenter og tilbehør til disse kan bruges på Assistent.


@ Chr. 
Alene navnet Krupp, kunne få mig til at vælge en sådan maskine. 
Jeg ser for mig en maskine lavet i Ruhrgebiet's sværindustri formentlig med en dejlig stor Krupp-diesel!!

Godt Nytår

Med venlig hilsen
ktm

 

det er ikke forsent endnu men den er måske lidt stor med mindre det er en lille industri. Min den store dreng ændre adfærd når han får mel så min kone vil selv lave rugbrød uden gluten og sådant, så en kæmpe maskine skal det ikke være, den skal bare kunne holde

 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis