stadig lidt dug på lavenergivinduer

har stadig lidt dug på mine nye træ/alu lavenergi vinduer trods udluftning fra thema vinduer
det er om aftenen/natten ca 2 cm , de siger man skal lufte mere ud gør det to gange daglig, har 100 mm på loftet kan det være det, eller skal man have sådan et genvendingsanlæg, er jo ikke lige frem billige vinduer

har stadig lidt dug på mine nye træ/alu lavenergi... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er faktisk ikke utænkeligt at termoruderne på et tidspunkt kan afløses af et glasklart plastmateriale med samme varmeisoleringsevne som alm. flamingo.
det er godt nok længe de siger 5- 10 min et par gange er nok om dagen, Raionel bliver lavet i polen men de er da gode uden tvivl bare dyre thema skulle være lige så godt. de siger det er bare ikke andet ind udlufting og udluftning varmekanten skulle gå ind og mindske kondens, er luftfugtigheden større når det bliver koldere
må prøve og lufte noget mere ud selv om det er svært med to børn hvor kan man købe sådan en fugtighedsmåler og hvad skal den stå op
Ikke for at være uhøflig, men hvis dine børn ikke kan tåle frisk luft under udluftning to gange om dagen er der noget galt. Det er muligt, at rationelt vinduer bliver lavet i Polen ... Og? De udmærker sig f.eks. Ved tá have indbyggede, træfri luftangreb i siden af rammen, hvilket faktisk giver et fantastisk indeklima. Jeg mener at vide at en relativ luftfugtighed burde ligge på omkring 50-60 procent i opholdsrum. Husk også, at udluftning fjerner de ophobningers,mider kommer bag reoler, skabe og hjørner og som udvikler usunde vækster i det skjulte.

 

Ikke for at være uhøflig, men hvis dine børn ikke kan tåle frisk luft under udluftning to gange om dagen er der noget galt. Det er muligt, at rationelt vinduer bliver lavet i Polen ... Og? De udmærker sig f.eks. Ved tá have indbyggede, træfri luftangreb i siden af rammen, hvilket faktisk giver et fantastisk indeklima. Jeg mener at vide at en relativ luftfugtighed burde ligge på omkring 50-60 procent i opholdsrum. Husk også, at udluftning fjerner de ophobningers,mider kommer bag reoler, skabe og hjørner og som udvikler usunde vækster i det skjulte.

 

Annonce
Ikke for at være uhøflig, men hvis dine børn ikke kan tåle frisk luft under udluftning to gange om dagen er der noget galt. Det er muligt, at rationelt vinduer bliver lavet i Polen ... Og? De udmærker sig f.eks. Ved tá have indbyggede, træfri luftangreb i siden af rammen, hvilket faktisk giver et fantastisk indeklima. Jeg mener at vide at en relativ luftfugtighed burde ligge på omkring 50-60 procent i opholdsrum. Husk også, at udluftning fjerner de ophobningers,mider kommer bag reoler, skabe og hjørner og som udvikler usunde vækster i det skjulte.

 

Det var nu nok om du kun forklarede det 2 gange, uldal. :o)
Hope ... Det er sgu ikke nemt, når man bliver gammel og ryster pppppå hhåånden

 

Hope ... Det er sgu ikke nemt, når man bliver gammel og ryster pppppå hhåånden

 

Hope ... Det er sgu ikke nemt, når man bliver gammel og ryster pppppå hhåånden

 

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis