Er dette en troværdig forhandler?

Da jeg skal til at investere i et nyt alarm system fra Jablotron fandt jeg denne side. www.credexalarmsystems.eu Nogen der har handlet der? Eller kan anbefale et andet sted?
Da jeg skal til at investere i et nyt alarm system... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du kan acceptere at prisen kan svinge et par hundrede til begge sider, kan jeg bestille det i morgen tidlig.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Når jeg bestiller stumperne, har jeg dem dagen efter..

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det er jo super, jeg glæder mig til at høre prisen
Hej igen,

Merprisen for GSM er kr. 1212,- + moms (dvs. 1515,- kr. inkl. moms)

Den samlede pris bliver således kr. 6245,- inkl. moms.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
Det lyder fair, det vil jeg gerne bestille. Hvornår kan jeg afhente det? Og hvem skal jeg henvise til?
Vil bare lige afslutte tråden (hvis andre står og skal bruge noget lign.) Så kan jeg ABSOLUT god anbefale www.gla.dk. Rigtig god service
Vedrørende  www.credexalarmsystems.eu

Ja de er bestemt troværdige. Jeg har selv købt et oasis-kit hos dem.

God support også via Teamviewer hvis nødvendigt. Hurtige svar på mails.

Jeg købte  Oasis-sæt med GSMmodul og det fungerer helt upåklageligt uden en eneste fejlalarm. Fungerer fint med simkort fra f.eks. Telmore.
Systemet er  også klart et af de bedre.


Gør det hele selv

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis