Er dette en troværdig forhandler?

Da jeg skal til at investere i et nyt alarm system fra Jablotron fandt jeg denne side. www.credexalarmsystems.eu Nogen der har handlet der? Eller kan anbefale et andet sted?
Da jeg skal til at investere i et nyt alarm system... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Allerede i 1913 prøvede ØK at skjule rod i regnskaberne i den såkaldte Kinch-affære ...

/bjørn

Wezio> Nåå den kender jeg da godt har været der en del gange (arbejder rundt om hjønet), firmaet har faktisk konto .
Men hvad skal jeg give for

1 stk JA 82K

1 stk JA 80V LAN/pstn

1 stk JA 81E Keypad

2 stk JS 25 PIR

1 stk OS-365A sirene

5 PC-02 TAG

SA - 214 batteri


ConDor>

I stedet for at købe central, sender, udvidelsesmodul og betjeningspanel separat, er det billigere for dig at vælge et kit. Kitt´et indeholder to alm. pir detektorer, som du faktisk får med "gratis" sammen med udvidelsesmodulet og en indvendig sirene. Du kan så vælge ikke at bruge disse detektorer, du sparer stadig penge på de komponenter du ønskede!

Derfor er følgende komponenter med:

Oasis JA-82K central med JA-82C udvidelsesmodul (i alt 14 trådfaste zoner), LAN/PSTN sender, 2,2Ah akku, JA-81E trådfast betj. panel, m/prox, SPW100 rund indv. sirene 120dB., 2 stk. JS-20 LARGO pir-detektorer, 2 stk. JS25 pir-detektorer, 5 stk. prox-brikker og 1 stk. OS-365A udv. sirene.

Din pris kr. 4500,- inkl. moms.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Wezio>> Hvad koster det hele hvis jeg erstatter JA 80V LAN/pstn, med JA-82Y GSM ?
Ved handel i EU kan man også anvende Howard.
Mener at gsm modulet koster ca. 1000 kr. Mere kontra Lan/pstn.

Ja 82T koster kr. 230,-

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

wezio>> Dvs 5730,- alt inkl ? Er det noget der er på lager? For det lyder da fair nok
ConDor>> Jeg vil lige tjekke merprisen for gsm-senderen i morgen ( jeg kan ikke lige huske om det er 1000 kr inkl eller ekskl moms), men det er noget i den dur jeg har ikke alle stumperne hjemme, men kan have det tirsdag ved middagstid

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hvis du kan acceptere at prisen kan svinge et par hundrede, kan jeg bestille med det samme.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis