Hvad ville i søge på... ?

Vi har tidligere haft tråde, hvor folk bla. spørger om hvordan et hus ser ud, hvis taget hæver så man får plads til en udvendig efterisolering.

Og disse har også googlet det, men hvad søger i på, når i vil finde informationer og billeder af sådan en udvendig efterisolering af taget ?

  • efterisolering af tag
  • udvendig efterisolering af tag
  • hævning af tag
  • påforing af tag

eller noget helt 3. jeg ikke lige har tænkt over ?

Vil nemlig lave en side omkring dette emne, men en masse forskellige løsninger beskrevet, og illustreret med billeder af før og efter.

Men kan lige så godt lave siden, så den findes på det i søger på jo...
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Udvendig efterisolering af tag.

tveskæg

 

Ja, isolering af tag er måske sigende nok, men alligevel tror jeg mange ville søge dette, også selvom de bare skal have smidte 100mm isolering mere på loftet på 1.plan bolig.

Udvendig efterisolering af tag
er jo faktisk den korrekte betegnelse, men der er måske ikke lige det folk tænker på når de skal søge informationer om det på nettet.

Kan se flere skriver tagisolering, men det ville ikke være noget jeg selv ville søge på, jeg ville nok skrive isolering eller efterisolering af tag i stedet for.

"tagløft" giver også relevante hits
Super, den havde jeg slet ikke tænkt over, men den er faktisk super....

Må lige have flettet dette ind i nogle af teksterne, den er jo super relevant her.

Annonce
Det afhænger jo lidt af hvem du vil fange.
Er det folk med 10 tommelfingre, der intet aner om byggeri, hvor du satser på at vinde opgaven? Er der folk der skal have inspiration eller er det LDS'er der godt ved hvad det hedder, der skal have en vejledning?
Den første gruppe vil jo ikke søge direkte på udvendig isolering, men blot isolering af tag eller "efterisolering tag". Herefter kan du fortæller om de forskellige muligheder og herefter tager de et valg og søger videre på det. Så hvis ikke du fanger dem i første hug, har de måske fundet en anden side.
Men iøvrigt er rigtig god hjemmseide du har. Har tit været forbi og læse og finde inspiration.
Det er faktisk alle 3.... for at være rigtigt krævende...

Det er selvfølgelig 1.prioritet at det kunne konventer kunder, men vil da også gerne inspirere folk i forbindelse med deres byggeprojekter.

Samtidigt kan jeg godt lige at give lidt fif til gør det selv folkene, og kollegaer som kigger en "over skulderen" så at sige.

Men selvfølgelig skal de også gerne konventer til kunder også.
Skrevet af Koludabyg på 19 sep 2011 09:39
Vi har tidligere haft tråde, hvor folk bla. spørger om hvordan et hus ser ud, hvis taget hæver så man får plads til en udvendig efterisolering.

Og disse har også googlet det, men hvad søger i på, når i vil finde informationer og billeder af sådan en udvendig efterisolering af taget ?

  • efterisolering af tag
  • udvendig efterisolering af tag
  • hævning af tag
  • påforing af tag

eller noget helt 3. jeg ikke lige har tænkt over ?

Vil nemlig lave en side omkring dette emne, men en masse forskellige løsninger beskrevet, og illustreret med billeder af før og efter.

Men kan lige så godt lave siden, så den findes på det i søger på jo...
Ideen er god og jeg mener den henvender sig rigtig gidt til kunder

I mit eget tilfælde det søgte jeg på 1.sal og isolering men jeg er jo heller ikke håndværker og bruger de korrekte udtryk


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Super, så har jeg lige dem i tankerne også.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis