Nogen der kender www.elforbundet.dk

Er der nogen der kender til www.elforbundet.dk?
Jeg har fået anbefalet at melde mig til denne gratis tjeneste. Det hele går ud på, at vi som forbrugere, ved at stå sammen, kan spare penge på vores elregninger.

Men er der nogen herinde der har erfaringer med dette tilbud og ved om man virkelig kan spare penge på sin elregning bare ved at melde sig til.

Mvh. Benjamin

Er der nogen der kender til www.elforbundet.dk ?... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej med jer alle.

Jeg kender ikke hvrken det ene eller andet af de her nævnte foreninger... Og kan/vil derfor ikke forholde mig til dem.

Men som alm dansker presses økonomien jo, specielt hvor rentefradraget nedtrappes, en "gave" fra den blå regering der tager en større og større del af rådighedsbeløbet i de kommende år!

Så der skal jo spares hvor man kan og steder hvor der nok kan hentes lidt er el og ikke mindst gas.

Mit spørgsmål er derfor om I andre brugere her på siden har kendskab til specielt gundstige aftaler på disse områder?
Det kunne jo også væe oplagte steder at hente et "tilbud" som AllanE har gjort med termografien...

Jeg hører gerne om både erfaringer og besparelser...

MVH Njord

MVH Njord
Elselskabernes standardpriser er følgende her i 3. kvartal:

DONG: 42,2 øre/kWh med moms
SEAS: 42,3 øre/kWh med moms
Nrgi: 43,4 øre/kWh med moms
TRE-For: 43,4 øre/kWh med moms

Så har man hoppet på en fastprisaftale hos elforbundet til 48-49 øre får man lov at betale kassen for sin strøm. Elforbundet bryder sig åbenbart ikke om kritik, som de sletter fra Trustpilot, se http://www.facebook.com/Elforbundet
der er massere af selskaber og lige så mange forskellige priser, og i den sidste ende er det samme pris man ender med, ens lokale selskab finder bare et par ekstra afgifter at snige ind på linie afgifter mm.
jeg lurede også på bytte selskab, men endte med at blive hos mit oprindelige, og har tilmeldt mig noget der hedder "måneds el" sidste kvartal sparede jeg 800,- kr på elregningen så jeg er kun glad de har os fastpris aftale men den kan snildt ende med at blive for dyr, med den aden jeg har blir kwh prisen sat en gang om måneden alt efter hvor meget mit selskab skal gi for strømmen (vi får det meste fra sverige)
så jeg er selvfølgelig spændt på næste kvartals afregning mest fordi jeg i forhold til sidste år har sparet 1300 kwh ved årsaflæsning.

så inden man kaster sig ud i fremmed strøm er det måske værd at høre hvad ens lokale selskab ka levere

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hej alle,
Denne tråd er nogle år gammel men jeg kan se at ElForbundet stadig reklamerer på Google og div netsider. Så jeg tænkte om det var muligt at få lidt tilbagemeldinger fra jer som "hoppede på vognen" om jeres erfaringer med service, priser mv. Fik I den besparelse som I forventede og blev I om bord eller gik tilbage til de alm. aftaler? Er bare nysgerrig

lyder fint

Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.

Jeg har lige lavet en aftale med Eniig - Intro-El til 8,12øre/kwh. de næste 6 måneder. Herefter agter jeg at shoppe videre til et andet billigt elselskab. 

Ps. Jeg var osse medlem af El-forbundet i starten, men fandt ret hurtigt ud af jeg kunne gøre det bedre selv - så de blev droppet. 

Frank Chr., hvad skal du give for strømmen efter 6 mdr. og hvad koster strømmen total pr. kWh nu og efter 6 mdr.?


fase

Det er vel ret ligegyldigt, hvad strømmen koster efter 6 måneder, når han alligevel skifter selskab dér?

Jeg er selv kunde hos Ewii, hvor introprisen var 0kr/kWh. Til Marts, når min binding udløber, skifter jeg til et andet selskab, som til den tid har den bedste pris. Sådan har jeg gjort i mange år.

Det er småpenge man sparer, men arbejdsindsatsen er også minimal - i mit tilfælde vist omk. 50øre/kWh i forhold til standardproduktet i mit område.

Samlede priser kan ses på elpris.dk

S. Fabrin skrev den 30-11-2018 12:33:36

Frank Chr., hvad skal du give for strømmen efter 6 mdr. og hvad koster strømmen total pr. kWh nu og efter 6 mdr.?

 Hvis jeg ikke shopper videre efter 6 måneder kommer jeg auto. over på Pulje-El. Den pris kender jeg faktisk ikke (tror den svinger op og ned). Jeg kan se deres "normalpris" på Flex-El er 2,1843 kr pr kwh. heraf den rene elpris er 0,5851 kr. Som jeg så får til 0,0812 kr pr kwh de næste 6 måneder. Så jeg spare 0,5039 kr pr kwh. - altså hvis jeg fx. i forvejen havde Flex-El. Vort elforbrug er på 1335 kwh i kvartalet så "besparelsen" er på 1345 kr for 6 måneder. 

Reelt har jeg som sådan ikke sparet noget, jeg har bare min strøm til en lavere pris - jeg kommer fluks fra SE-energi, hvor jeg havde min el 700 kr billigere i 6 måneder end normalprisen. 

Selv synes jeg da jeg har en ret god timeløn, for det tager max 5 min og et par klik med musen, så køre det - helt uproblematisk.   

Ps. Jens Høj, Det ser ikke så tosset ud med Ewii - måske hopper jeg over til dem om 6 måneder.   

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis