Har jeg misforstået mit tagtilbud?


Hejsa.

Jeg har fået brændt pap på mit tag af et tømrerfirma. Vi havde aftalt at de skulle lægge tagpap med trekantlister, og det står der  også i tilbuddet.
Som jeg forstår den formulering er der tale om trekantlister med et passende mellemrum hele vejen henover taget, men de eneste trekantlister der ligger er dem der er nødvendige for at vandet ikke render ud over siden på bygningen.
Jeg ville gerne have haft lister for hver meter eller noget i den stil og har mest lysst til at bede dem lægge et ekstra lag pap med trekantlister under.

Men er det egentlig mig der har misforstået formuleringen "tagap med trekantlister"?

Med venlig hilsen

Lasse
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det du mener hedder tagpap med listedækning sådan som jeg har lært det. Men det tyder på noget dårlig rådgivning fra tagpap firmaet

http://www.lyrk.dk
Ja jeg misforstod det da i hvertfald. For de to trekanrtlister der sidder i siderne skal jo være der, så de behøver ikke omtales i tilbuddet.
Nemlig, så er helt klart firmaet der ikke har opfattet hvad de skulle give tilbud på, jeg ville mene at tagpap med trekantlister er listetækning, som de fleste jo ikke ved hvad hedder, så for dem er det tagpap med trekantlister.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis