Hvor lang til om at lægge nyt tag..

Hvor lang tid skal man regne med at det tager at: 
- Tage gammelt asbest-eternit ned.
- Lægge ny isolering på loftet.
- Lægge undertag.
- Lægge nyt tag (det vides ikke helt hvilket, eternit, easytile eller ståltag).



26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af VH på 03 aug 2011 10:41
Hvor lang tid skal man regne med at det tager at: 
- Tage gammelt asbest-eternit ned.
- Lægge ny isolering på loftet.
- Lægge undertag.
- Lægge nyt tag (det vides ikke helt hvilket, eternit, easytile eller ståltag).



Tjah nu skriver du jo intet om hvor stort et tag det handler om, men et i parselhus størelse, tager vel en 3 ugers tid for en flok Håndværkere.

Der var du heldig VH

Jeg er netop i gang med samme operation. Jeg begyndte sidste onsdag og håber at være færdig inden jul.

Og jeg håber ikke at dine håndværkere er ligeså langsomme og dovne som undertegnede. Men tilgengæld at de er ligeså dygtige jo. :o)

OG find så på noget ordentligt tagdækningsmateriale!!!
(Med mindre du med ståltag mener enten zink eller kobbertag eller evt. dette produkt; http://www.cbsnordic.dk/da/new_produkter/tag/
Skrevet af hpox på 03 aug 2011 11:38
Der var du heldig VH

Jeg er netop i gang med samme operation. Jeg begyndte sidste onsdag og håber at være færdig inden jul.

Og jeg håber ikke at dine håndværkere er ligeså langsomme og dovne som undertegnede. Men tilgengæld at de er ligeså dygtige jo. :o)

OG find så på noget ordentligt tagdækningsmateriale!!!
(Med mindre du med ståltag mener enten zink eller kobbertag eller evt. dette produkt; http://www.cbsnordic.dk/da/new_produkter/tag/

Hvis man kunne slette svar i egne tråde var det her blevet slettet asap!
Jeg læser de fire første linjer er som en latterliggørelse af spørgsmålet, og resten som ligegyldigt, da det ikke er det spørgsmålet går på (og tonen er ikke den pæneste).

Dejligt at læse et festfyrværkeri af et svar fra dit tastatur VH
Men hvis du absolut vil føle dig latterliggjort så er du da så rigtig hjertelig velkommen til det. :o)
Jeg hører stadig gerne fra andre der har været processen igennem og har erfaringer omkring tidsforbruget.
VH: Jeg læser nu ikke hpox´s indlæg som andet end selvironisk (og lidt ros, men det skal også være plads til :-) ) Prøv at læse det igen mht. til de fire første linjer.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af KentAJ på 03 aug 2011 17:14
VH: Jeg læser nu ikke hpox´s indlæg som andet end selvironisk (og lidt ros, men det skal også være plads til :-) ) Prøv at læse det igen mht. til de fire første linjer.

Enig - som før i andre indlæg påpeger han sin egen dovenskab .

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis