Tænder ikke hver gang.

Min motorcykel starte hver gang, men ikke hver gang på 2 cylinder som den har. Så kan jeg tag det rør ud som den ikke tænde på og giver den en gang trykluft. Så tænder den igen. Næste gang jeg skal starte er det samme tur igen...Hvad kan det være??
Har selv tænkt på om det kan være tændspolene der kan blive sløve...
Min motorcykel starte hver gang, men ikke hver... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja de er sgu støbt på. Men der er ikke blik på dem, heller ikke på de nye jeg har bestilt..:-)
rolig nu... de kan ski ikke være støbt i begge ender, så er det jo umuligt at sætte nye på.. hvis hætterne ikke kan skiftes, må de kunne skiftes med ledning oppe ved tændspole, og hvis de ikke er "med blik" tvivler jeg meget på det er der dit problem er.
nå pyt.. håber du finder ud af det.. Mvh Jan J
Hej Jan.
Der findes faktisk tændrørshætter og kabel det er støbt ud i et, der er noget BÆH så skift dem ud med de traditionelle hvor hætten skrues på kablet.
Hverken hætten eller kablet holder evigt, faktisk er det en god ting at udskifte dem ca. hvert andet år. Tændrør skiftes minimum en gang om året.
Har nu fået nye tændrørshætter  på. Starter fint, måske venstre cylinder hænger lidt en gang imellem i tomgang . Men tage gas lige med det samme. Så det er vel bare sådan!....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis