undgå klip i kørekort

Hej Alle
 
Jeg har opsnuset en smart fidus, som gør at man kan undgå klip i kørekortet. Sunsaver.dk sælger en praktisk solskærm som er 99,9% UV bestandig og passer til alle personbiler. Man kan se ud, men ikke se hvem der kører bilen. Den koster ca. 160,- kr.
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
undgå klip i kørekort:-

overhold færdselsloven, hvor svært kan det vær  

 

Skrevet af dolflundgren på 25 maj 2011 13:35
Hej Alle
 
Jeg har opsnuset en smart fidus, som gør at man kan undgå klip i kørekortet. Sunsaver.dk sælger en praktisk solskærm som er 99,9% UV bestandig og passer til alle personbiler. Man kan se ud, men ikke se hvem der kører bilen. Den koster ca. 160,- kr.

Du mener undgå hastighedsbøde. Hvis du bliver stoppet af politiet, er de formentlig i stand til at se dig og dit kørekort. Hvis du overholder de givne regler, bliver du hverken fotograferet eller stoppet.

fase
Skrevet af dolflundgren på 25 maj 2011 13:35
Hej Alle
 
Jeg har opsnuset en smart fidus, som gør at man kan undgå klip i kørekortet. Sunsaver.dk sælger en praktisk solskærm som er 99,9% UV bestandig og passer til alle personbiler. Man kan se ud, men ikke se hvem der kører bilen. Den koster ca. 160,- kr.


Det minder til forveksling om de solfilmsprodukter man kan købe i massevis af alle mulige steder, og som får vinduerne til at ligne et spejl udefra.
De er ulovlige at montere i forruden og de forreste sideruder, og det kan koste bødestraf, hvis man tages med dem monteret. Det giver dog ikke klip i kortet.

Endvidere er det uden relevans, hvor meget den er resistent overfor UV stråling, da forruden i forvejen er 100% UV-tæt., så den ikke er udsat for denne ståling -altså med mindre du kører rundt med sidruden åben og solen skinnende den vej ind.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Og det er hans første indlæg ......
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af KentAJ på 25 maj 2011 17:00
Og det er hans første indlæg ......


Skal det forstås som at ens første indlæg gerne må være det værste omgang vrøvl og nonsens, eller for den sags skyld opfordre til ulovligheder eller rumme tips og tricks til samme?
Der kan hurtigt komme mange nye profiler, i bekræftende fald.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 25 maj 2011 18:42

Skal det forstås som at ens første indlæg gerne må være det værste omgang vrøvl og nonsens, eller for den sags skyld opfordre til ulovligheder eller rumme tips og tricks til samme?
Der kan hurtigt komme mange nye profiler, i bekræftende fald.

Chr.

Nej, du har faktisk uddybet hvad jeg forsøgte at antyde. Vi er enige om den slags indlæg.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg ville nok bare vælge af køre efter reglerne,, og hvis den en dag skulle smutte og man røg i fælden, ja så er der kun en af takke og det er en selv,,, og politiet gør det jo ik for af genere, men for af det er sikker af færdes på gader og stræder..
Her er workflowet:
1. Bødeforlæg fremsendes kun hvis føreren kan identificeres. (ca. 30% af bødeforlægene ender derfor i makurlatoren)
2. Skulle bødeforlæget alligevel fremsendes, er det Politiet der har bevisbyrden. (Der er jo en ærlig sag, at man ikke kan huske hvem der førte bilen) - her kan du max. få bøden - klippet kan du ikke få.
Skrevet af dolflundgren på 26 maj 2011 12:19
Her er workflowet:
1. Bødeforlæg fremsendes kun hvis føreren kan identificeres. (ca. 30% af bødeforlægene ender derfor i makurlatoren)
2. Skulle bødeforlæget alligevel fremsendes, er det Politiet der har bevisbyrden. (Der er jo en ærlig sag, at man ikke kan huske hvem der førte bilen) - her kan du max. få bøden - klippet kan du ikke få.

Workflow, jeg går udfra, at du mener arbejdsgang.

ad 1. Det er da rigtigt.

ad 2. Du må da vide hvem der kører i din bil, helt ærlig. Så  du overdrager bare     bødeforlægget til føreren.



 


fase
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis