undgå klip i kørekort

Hej Alle
 
Jeg har opsnuset en smart fidus, som gør at man kan undgå klip i kørekortet. Sunsaver.dk sælger en praktisk solskærm som er 99,9% UV bestandig og passer til alle personbiler. Man kan se ud, men ikke se hvem der kører bilen. Den koster ca. 160,- kr.
Hej Alle   Jeg har opsnuset en smart fidus, som... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Sjovt nok så viser det sig ofte, at nye brugere, der "tilfældigvis" har opdaget et eller andet produkt på en hjemmeside, som de mener andre straks skal orienteres om, selv står bag den påfældende hjemmeside. Med andre ord, der er tale om skjult reklame. Det er jo påfaldende at man i sit 1. indlæg på sitet vil dele af sine gode erfaringer.

Det er naturligvis ikke tilfældet med dolflundgren, jeg taler bare generelt..... eller hvad mener du Otto?
Skrevet af dolflundgren på 26 maj 2011 12:19
Her er workflowet:
1. Bødeforlæg fremsendes kun hvis føreren kan identificeres. (ca. 30% af bødeforlægene ender derfor i makurlatoren)
2. Skulle bødeforlæget alligevel fremsendes, er det Politiet der har bevisbyrden. (Der er jo en ærlig sag, at man ikke kan huske hvem der førte bilen) - her kan du max. få bøden - klippet kan du ikke få.

Nej, det er ikke en ærlig sag at lyve.
Hellere et klip i kortet end være en fej køter, der ikke tør vedstå sine handlinger.
 
Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

dolflundgren.

Overhold loven så er der da ingen du nødvendigvis skal gemme dig for.

I stedet for at gøre sig selv u-troværdig.

Tror politiet har hørt alle mulige og ikke mindst u-mulige forklaringer, så de får sig helt sikkert et godt og billigt grin ind imellem.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
hehe, det her deler da vandene Vi kan vel blive enige om nr. 1 er at overholde reglerne. Men vi kan vel alle trykke for meget på speederen overse et skilt osv. Men nr. 2 må da så være at stå ved sin fejl og sige den var dum, og betale bøden men ja der er jo altid nogen der skal prøve noget Kan huske da alle "Brian'erne" kørte med en CD som wonderbaum det var ved ikke længe før alle har en papirspose over hovedet, den bruger jeg selv.... Det sidste var en jokes

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Det er meget bedre at bruge en gennemsigtig plasticpose. Så behøver man slet ikke at klippe huller til at kigge igennem.

Jo, jeg kan også komme til at rulle lidt for hurtigt somme tider, jeg er ikke frelst. Men så kan jeg tage bøden og vedstå, hvad jeg har lavet.

Meget kan man bebrejde de pædofile, men det er sjældent dem, der kører stærkt forbi skolerne.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Lige nu kan du få trickket tjekket på A13 sydgående ca. 5 Km fra motorvejen lige før rundkørelsen mod aars.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af Chr. på 27 maj 2011 16:01

Meget kan man bebrejde de pædofile, men det er sjældent dem, der kører stærkt forbi skolerne.

Chr.

Nej, men til gengæld parkerer de ulovligt og uhensigtsmæssigt

Med venlig hilsen
ktm

 

Hmmm - du kan vel bare tage en pude under røven og solskærmen ned, det koster nada.
Tror du hedder Brian til fornavn.

Hvordan kan politiet egentlig genkende dig??? Du kører da vist med hovedet under armen..

Nå, jeg har da selv kørt for stærkt - alt for stærkt og alt for tit, men blev da ikke taget - hedder så heller ik' Brian.

Men jeg er blevet blitzet og det var dælme tarveligt - først havde de tosserne fjernet skiltene hvor der stod 60km og dernæst smidt en fotovogn på græs, men det værste var da, at man slet ikke kunne nå at sætte håret lidt og så den elendige billedkvalitet.
Det var dælme nedren..

Sniffer  
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis