Ny smart phone, hvilken ?

Hej
Skal have udskiftet min pisse irriterende Experia X2 windows mobile phone ud med noget der virker.
Har hørt af omveje at HTC med android styresystem virker rigtig godt.
Er der nogen der har erfaring med dette, samt evt kan anbefale en specifik model.
DET SKAL IKKE VÆRE WINDOWS MOBILE MERE !!!
Det kan også være Iphone 4, men Android tiltaler mig med udbuddet af downloads mm.
Kewin

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

Hej Skal have udskiftet min pisse irriterende... Vis hele indlægget
59 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Samsung Galaxy S2 kører 150% perfekt, med god lang batteritid og total fejlfri, hvilket INGEN af mine tidligere HTC telefoner har gjort. Og så koster den vel det halve af en Iphone.
Skrevet af Henrik@p på 23 feb 2012 07:38
nokia 3720 classic, holder strøm 4-5 dage alt efter forbrug har aldrig haft problemer med den

Smartphone != Nokia Symbian S40.
Skrevet af HåndværkerBob på 23 feb 2012 16:38
iPhone - ingen over og ingen ved siden af...


hehe det er ikke den 1. april endnu... Nu har manden jo nok fundet en ny mobil, men kigger man på ram og processor, så er samsung galaxy II s eller htc sensation xe/xl de førende + at der lovet android 4,0 update til begge modeller. En hurtig sammenligning: Iphone 4gs dual core 800 mhz og 512mb ram. samsung dual core 1200 mhz og 1 gb ram. HTC dual core 1500 mhz og 1 gb ram. Så er spørgsmålet bare om man er til android eller iphone...

______

 MVH AL

Jeg må give HåndværkerBob helt ret ! Ingen over ingen ved siden af !

/Martin
Himmelstrup
Nej i hvert fald ikke prismæssigt.:-)
Nej i hvert fald ikke prismæssigt.:-)
Ååh ja.
Der er ikke noget som fanboys der mener deres Iphone er verdens bedste. De kan ikke rigtigt begrunde hvorfor, men den er i hvertfald bare verdens bedste - punktum.

Mon nogen har overvejet en nokia eller HTC med Windows Mango? Det kører super lækkert og er utroligt brugervenligt. Dog er det lidt som med Iphone, man er rimeligt låst fast i forhold til fx Android. Af samme grund jeg tænker lidt at gå tilbage til Android igen. Har en HTC Titan nu.
Der er yderligere 29 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis