Ny smart phone, hvilken ?

Hej
Skal have udskiftet min pisse irriterende Experia X2 windows mobile phone ud med noget der virker.
Har hørt af omveje at HTC med android styresystem virker rigtig godt.
Er der nogen der har erfaring med dette, samt evt kan anbefale en specifik model.
DET SKAL IKKE VÆRE WINDOWS MOBILE MERE !!!
Det kan også være Iphone 4, men Android tiltaler mig med udbuddet af downloads mm.
Kewin

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

Hej Skal have udskiftet min pisse irriterende... Vis hele indlægget
59 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af kewinlund på 04 jun 2011 12:03
Hej igen
Tak for jeres input.
Jeg har nu bestilt en Samsung Galaxy S2

http://www.mobil.nu/test-sektion/kaempetest-sadan-er-samsung-galaxy-s2-1.468649.html

Det skulle være den hurtigste processor på markedet pt.
Koster det samme som iphone4, men er lettere, har størreskærm og er ikke af amerikansk oprindelse, men japansk, hvilket tiltaler mig meget

Nu må vi se  om det spiller.
Kewin

Godt valg :-) Det er også en lækker mobil, og meget rost i tests. Ellers havde jeg nok anbefalet dig en HTC Incredible S eller Desire S, de er også super lækre :-)

Men godt valg 
Hej Igen
Har nu haft min tlf en uge. jeg måsige den ikke skuffer indtil nu
den er super hurtig, har nok den bedste skærmopløsning  på markedet, og er nem at bruge.
Eneste minus hvis jeg skal komme med et er batteri forbrug. hvis man bruger gps funktion, samt wifi slået til, spiser den batteriet på 1 dag
Kewin

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

har selv valgt en samsung GS2, og det er en rigtig lækker telefon, havde en HTC desire før som jeg også har været glad for, men GS2 er bare lidt federe, og selvom den er større føles den mindre i lommen da den er tyndere og lettere. og den holder faktisk bedre strøm end HTC desire, selvom den har større skærm..

Dog har den ikke den bedste opløsning på marked som kewinlund skriver, iphone 4G har den bedste opløsning, HTC sensation har også højere opløsning end GS2, men synes ikke rigtig det betyder noget, skærmen på GS2 er utroligt klar og lækker, og flotte farve.
en lidt dum spørsmål. hvad er PM.?
Skrevet af hans2.hansen på 17 jun 2011 06:42
en lidt dum spørsmål. hvad er PM.?

Øhm, du har næsten 2700 indlæg? Troede du vidste det.. :-S

Nå men det er en personlig meddelelse her på forum. Altså en intern e-mail om man vil.
Annonce
Hej

Har selv en iPhone 4 og den kan varmt anbefales


 

Få dig en neglelak der holder længe i mange farver.

Jeg har haft en HTC Desire HD i et år, har efterhånden tabt den utallige gange, men den kan tydeligvis holde til det - det er jeg faktisk ret overrasket over.
Hvis jeg skulle ud at have ny mobil i dag, så ville valget nok falde på en Samsung Galaxy S 2 eller en måske en HTC Desire s, alt efter hvor meget man har lyst til at bruge på den.

Jeg forstår godt at du IKKE vil have en windows mobile igen. Jeg sidder selv med en i hånden lige nu, og det fortrød jeg stort set fra dag et!!
Jeg kan kun anbefale Iphone serien. Med mindre du vil have det nyeste nye, så kan du vente til januar udsalg og til at Iphone 4 S er ordenlig kommet igang. Da vil priserne på den normale Iphone 4 falde.

Mit navn er Sasa Kovacevic - Du kan følge mig her.
Jeg har nu haft 4 forskellige iPhones, og har endnu ikke oplevet nogen problemer.
Personligt er jeg selv helt vild med at der løbende kommer opdateringer, som konstant gør mobilen bedre.

Så mit svar vil klart være iPhone !

mvh
___
Martin
Himmelstrup
Der er yderligere 39 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis