havetraktor og buskrydder

hejsa jeg skal have en havetraktor og en buskrydder til MAKS 10000 ialt jeg har set på MTD RS 125 96 til 8600 eller deromkring
virker den? vil den feks kunne køre et læs grus elelr hvor er dens begrænsninger og klipper sådan en flot?

en buskrydder hvad skal man vælge der? bare en PARK eller andet fra silvan?
hejsa jeg skal have en havetraktor og en... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er jo op til dig selv at vurdere. Men front klipperen er at fortrække hvis du har en masse hjørner og træer hvor der skal klippes ind under.
Som du jo selv kan se på sådan en Zero turn, så har den stadig hjul forrest. så kan du jo nok regne ud at den ikke kan komme helt ud i hjørnerne osv.

Så er det jo jo til dig selv at vurdere hvilken maskine der passer bedst til din have.

I øvrigt kan du på ingen måde sammenligne en professionel Zero Turn klipper med en billig 14 HK model beregnet til privatbrug.
ja jeg har ikke direkte stammer jeg skal rundt om den drejer vel så let så den er vel let at komme rundt i hjørner og krog

du læser jo slet ikke der jeg skriver. JEg giver sgu op.
Det er en god ide at spare penge på at købe en brugt havetraktor! 
Dog er der lige et par ting man skal overveje inden - derfor har jeg skrevet denne guide til køb af brugt havetraktor - håber i kan bruge den
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også