Speedometer problemer

Jeg har en Opel Vectra 1.6 fra 1996, hvor speedometeret driller. Den ene gang kan jeg køre hvor det virker og næste gang virker det ikke. Er det elektronisk eller med kabel. Jeg bliver glad for et svar
Jeg har en Opel Vectra 1.6 fra 1996, hvor... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har set båndet standse på Opels fabrik i Tyskland ... et horn gjalder for at advare resten af båndet. bare 1 min og 20 sek. fordi en montør tabte ledningsnettet, han var ved at montere på en motor. Da man nåede 1 min 19 sek, gjaldede et horn igen og en supervisor kom springende og assisterede den stakkel ved båndet. Efter udsagn kostede denne afbrydelse 1/2 færdig bil. Derfor venter man nok ikke på en korrekt sealing, men tar skraldet ... hvis det kommer, senere.

 

volvo og merc. er da sluppet om ved de i mange år med store ord og fed flæsk.

 

Har ikke set deres salgstal/regnskaber og er også ligeglad med dem,sgu fint at man kan sælge rustne biler der måske ikke kan bremse,siger vel mere om køber end om sælger.
René
Hej venner,

min mekaniker mener, at han kan skaffe et nyt speedometer til Opel Vectra 1996 til en 6 - 800 kroner, så det håber jeg løser problemet. Nu er det bare sådan at nu er min tændingslås også gået i stykker så jeg ikke kan dreje nøglen. Er der nogen der kender prisen på en ny tændingslås til en Opel Vectra 1996 1.6

Mange Hilsner
Hej venner,

er der nogen der kender prisen på en ny tændingslås til min opel vectra 1.6 1996?
ring til opel i ringsted. det er en større omgang med ny nøgle, kodning osv

 

 undskyld at jeg hobbede ind i den galle tråd.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis