pris for murlærling

hej, er lige kommet i lærer og vil gerne for lidt rutine i murer priser. men her for forleden  blev jeg spurgt om jeg kunne lave noget for en, han skulle have pudset en vindueskarm og lige nogle pletter hist og pist og ca en 12 meter lang gesims regner med 4 timer ca, han kommer med mørtel osv.  og hvad er prisen pr kvardtmeter, bare med en plan mur ?

nogle med nogle råd?
hej, er lige kommet i lærer og vil gerne for lidt... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hehe, nu kunne det være spændene at hører en reaktion fra murerlærlingen Evt om hvad han selv mener han er værd i timen? Man kan jo til tider blive overrasket over, at hører hvad lærlinge der lige er startet, ja selv "lærlinge" der kun har gået på et grundforløb, mener de kan forlange i timen...
Og jeg tror da helt absolut også sådan en murerlærling laver det hvidt. Jeg ved da i hvert fald der er temmelig mange malere, der maler hvidt ved ved siden af Deres regulær arbejde Hører i hvert fald sjældent om nogen der maler sort, eller orange for den sags skyld

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Murelærlingen har nok allerede lært at der ikke findes dumme svar, kun dumme spørgsmål.
Eller osse har han travlt med murearbejdet. I fritiden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også