Isolering bag radiator v. ydermur

Hej

Jeg bor i en ældre bygning fra 1902, som dog har været renoveret flere gange gennem årene. Bygningens konstruktion gør dog at isoleringen af ydermuren bag radiatorer er meget begrænset, da disse er bygget ind under vinduer (og på 4. sal v. kviste). Man kan tydeligt mærke, i sær i vinterperioden, at der kommer meget kulde igennem denne væg bag radiatoren. Vægge hvor der ikke er radiatorer er fyldt med 50cm uld og der er kulden ikke noget problem jo.

Jeg ved man kan få et tyndt isoleringsmateriale, man kan klæbe op bag radiatorer f.eks., (30mm plader mener jeg).
Nu er mit spørgsmål så. Hvad hedder dette isoleringsmateriale, og er det effektivt, eller har i andre alternativer? 

På forhånd tak

Mvh
Lars
Hej Jeg bor i en ældre bygning fra 1902, som... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det må være noget langt til bæredygtig bund derude i dammen!    
Der er kun 4100 meter. Nedad.

Kiggede lige i søkortet. Her går vi ikke på grund!

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej

E-glass er ikke skadeligt for mennesker eller dyr og det kræver ingen form beskyttelse og modsat kónkurerende isoleringstyper indeholder E-glass ikke bindemiddel.
E-glass er vævet sammen og er derfor meget fleksibelt og isolerer 6 gange bedre end almindelig isolering og det er udviklet til at kunne tåle en tempertur på 600 grader og fås i størrelsen 3mm-35mm.

Preben
@Preben

Kom med noget ordentligt seriøs dokumentation for dit indlæg!!!

"Hej E-glass er ikke skadeligt for mennesker eller dyr og det kræver ingen form beskyttelse og modsat kónkurerende isoleringstyper indeholder E-glass ikke bindemiddel. E-glass er vævet sammen og er derfor meget fleksibelt og isolerer 6 gange bedre end almindelig isolering og det er udviklet til at kunne tåle en tempertur på 600 grader og fås i størrelsen 3mm-35mm. Preben"
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også