Jeg er i den situation at jeg har en hankat på snart 1 år som jeg er nødt til at skal af med.
Men mit problem er at jeg ikke vil lade ham aflive, da han er en særdeles skøn killing

men jeg er tvungen til at vælge mellem ham og min anden 5 år gamle hellig birma hankat som også er skøn og dejlig.
Problemet er i det store hele at de 2 hankatte slet ikke kan enes, og nu har de haft hele vinteren til at komme til rette, og det vil bare ikke løse sig. Cuba som han hedder den unge hankat er en helt almindelig huskat og er kasteret. Min dyrlæge mente at de når han var kastereret ville affinde sig med hinanden, men det er desværre slet ikke sket. De slås flere timer om dagen og vi er nødt til at lukke døre mellem dem flere gange for at de kan lade hinanden være

og det er vi ganske enkelt ved at være løbet sure i.
Mit spørgsmål lyder nu som følgende : hvor kan man finde mennesker der er interesserede i en 1 år gammel han killing. Han er jo kastereret så der er ikke de store omkostninger ved at anskaffe sig ham. Men omvendt så er han jo ikke en helt lille killing mere.
Lad mig vide hvis nogen ved hvor man kan formidle kontakt med interesserede.
med venlig hilsen Lotte