Tråden er låst

hvordan finder man et godt nyt hjem til kastereret hankat på knap 1 år

Jeg er i den situation at jeg har en hankat på snart 1 år som jeg er nødt til at skal af med.

Men mit problem er at jeg ikke vil lade ham aflive, da han er en særdeles skøn killing  men jeg er tvungen til at vælge mellem ham og min anden 5 år gamle hellig birma hankat som også er skøn og dejlig.

Problemet er i det store hele at de 2 hankatte slet ikke kan enes, og nu har de haft hele vinteren til at komme til rette, og det vil bare ikke løse sig. Cuba som han hedder den unge hankat er en helt almindelig huskat og er kasteret. Min dyrlæge mente at de når han var kastereret ville affinde sig med hinanden, men det er desværre slet ikke sket. De slås flere timer om dagen og vi er nødt til at lukke døre mellem dem flere gange for at de kan lade hinanden være  og det er vi ganske enkelt ved at være løbet sure i.

Mit spørgsmål lyder nu som følgende : hvor kan man finde mennesker der er interesserede i en 1 år gammel han killing. Han er jo kastereret så der er ikke de store omkostninger ved at anskaffe sig ham. Men omvendt så er han jo ikke en helt lille killing mere.

Lad mig vide hvis nogen ved hvor man kan formidle kontakt med interesserede.

med venlig hilsen Lotte
Jeg er i den situation at jeg har en hankat på... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tænkte nok i gerne ville se hans evt nye bopæl :-) Håber i bliver enige og glæder os til at høre fra jer og at få et et nyt medlem af husstanden. 

MvH Claus

Hej Claus

På nær min ældste på 18 så er familien indstillet på at skulle af med ham. Og det er bedre på denne måde end at han skal aflives.

Vi kan komme med ham enten torsdag efter kl. 17 eller fredag efter kl 17.30. Hvad siger I til det...

Jeg har lovet at spørge fra min ældste om der er børn som vil lege med ham?

mvh Lotte
Hej Lotte.

Så ville torsdag passe os bedst.
Jo. Der er en knægt på 12 som glæder sig meget, han har savnet en kat siden den gamle døde sidste år.

Din ældste må komme op og hilse på den en gang i mellem :-)

Du ringer bare så skal du få en adr.

hilsen Claus
Hej Claus

Jeg vil ringe i morgen og lige få adressen ;-) Det er ok med torsdag.

Hun skal nok vænne sig til tanken, for hun kan godt se problemet og er også selv træt af de evige slagsmål.. Men derfor er det jo hårdt når dagen opstår hvor den skal væk. En ting er at godt kan se det, et andet er at accepterer det.

Jeg ringer i morgen ;-)
Så er Cuba flyttet til nyt hjem.... på landet ved en rigtig go familie tror jeg..

Tak for de forskellige henvendelser her på tråden.

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan jeg sletter tråden igen... nogen der kan hjælpe???
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis