havehus ... så har vi balladen!

Konen vil ha' et lille hus i haven, hvor hun kan sidde når det regner. OK med et, så da!
Jeg kunne grave stolper ned eller, som jeg har set et par steder. Lægge gulvet først og så montere stolperne i u-beslag på gulvet. Men!! Er det noget pingel, som skal stives af både på kryds og tværs for at holde en storm?

 

Konen vil ha' et lille hus i haven, hvor hun kan... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skulle jeg komme i din situation -Gud forbyde det- så skulle hun ikke få stillet et havehus i udsig til fødselsdagen, men derimod en invitation til forlænget weekend. Travetur langs tyske højhastighedsbaner eller udsigt fra danske højbroer.

Har du overvejet en advokat eller en psykiater.

Stakkels dig.

Chr

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Du kan også begynde at sige "moritura te salutant" hver gang du ser hende.
Når hun på et tidspunkt spørger, hvorfor du siger det fortæller du hende at det er gladiatornes indtogshilsen til Kejseren. De som skal dø hilser dig. Er havehuset virkelig det værd?

Jeg satte engang en seddel med moritura te salutant på min sovekammerdør, da jeg var på havet. På et tidspunkt spurgte messemanden, som gør rent på mit kammer, hvad det betød og hvorfor. Jo, så ved du, hvad du skal sige, næste gang du går ind i mit sovekammer mens jeg sover!
Han gjorde det ALDRIG mere.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Glimrende råd Chr.

Med venlig hilsen
ktm

 

alt dette er ikke for at brokke mig over min smukke hustru .... men kvindeligt vægelsind er ved at drive mig til vanvid! På den ene side skulle alle vore rhododentrom være monteret med fløjmøtrikker, så tit er de blevet flyttet ... men på den anden side var det jo også hende der overraskede mig med en måned i staterne sidste år. På den ene side er alt træværk på hele matriklen nu sort og hvidt .... på den anden side knokler hun røven ud af bukserne hver dag på arbejde! Summasumarum: Når jeg er færdig med at beklæde og isolere nr 2 garage og lægge klinker, baren er bygget og installere den wee- spilleting hun vil have og hendes motionscykel og MIN motorcykel .... ja, så bliver det nok en hjemmebygget havestue 4x4 med pyramidetag og dobb.dør. Og - som hun udtrykker sig - må jeg selv bestemme hastigheden!!! - bare den er færdig inden udgangen af august! Tak til alle blomster og kranse og de velmenende ord, whaaaaa!!

 

Som jeg har fornemmet det, er fruen vist indstillet på noget mere stilfuldt/pompøst!!

Det er lidt synd for ham!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Gu fanden er det synd for dig Uldal - jeg kondolerer. Men det er godt nok længe siden jeg har moret mig så meget

/bjørn

vile, det er f.... uhyggeligt, du! Der foreligger en idé fra fruen om en bio-et-eller-andet-pejs i skuret (huset, palæet). Du ramte lige på sømmet. Meeen nu fedter jeg den hen til sommer. Der er jo også to gavle, der skal have Ivarplank. Det KU jo være hun glemte det, så det blev for sent på året og såååå...
Farfar: Det er OK at more sig! Det gør resten af landsbyen her også! Men nu har jeg købt påskebryg, så bliver man da lidt populær!

 

Biopejs, bevar mig vel. sådan en ethanolbrænder, der laver CO2-forgiftning i hytten, som du selvsagt bygger til en tæthed der svarer til BR2015. Hvad er der i vejen med gulvvarme under marmorklinkerne. Så kan hun jo få en 42" fladskærm og en DVD med levende billeder af en spritflamme eller en bunsenbrænder. Kan også bruges som pejs eller brændeovn. Den er let at skifte ud, når det kvindlige vægelsind igen kommer over din søde frue.

God fornøjelse med påskebryggen. En anden ligger til kaj i Baltikum og har frostvej og ingen sprit at frostsikre kredsløbet med.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis