LDS er opgraderet!

Endelig er jeg færdig med den nye version af LDS og sitet er blevet opgraderet.

Der er sket meget! Nyt design, som jeg håber I synes om! Hele den bagvedliggende platform blevet kraftigt opgraderet og vi har købt ny server, som gerne skulle give lidt mere smæk på.

Jeg vender tilbage lidt senere med en mere uddybende beskrivelse af det nye.

Mvh. AllanE
Endelig er jeg færdig med den nye version af LDS... Vis hele indlægget
77 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
WOW! I er godt nok hårde ved mig - men jeg kan ta' det! Selvom jeg har lagt virkelig mange timer i denne opgradering - kunne nok ha' bygget en carport og sat et værelse i stand på samme antal timer

Det havde selvfølgelig været sjovere hvis jeres førstehåndsindtryk havde været jublende positivt, men jeg var forberedt på en blandet modtagelse - især blandt I kære garvede LDS'ere. Sådan var det også da vi opgraderede til den forrige version - og den blev man trods alt glad for med tiden.

Senere (forhåbentligt i dag), når blog-sektionen er færdig, skriver jeg en længere smøre om hele opgraderingen og de nye funktioner. Som jeg nævnte kort er der sket rigtig meget udover det nye design.

Men som svar på indlæggene i denne tråd: Jeg vil blive meget glad for lidt mere konkrete input til hvad I synes der kan gøres bedre, som f.eks. kommentarene om formuleringen på forsiden, at det er irriterende med et ekstra klik forbi forumoverblikket osv.

Det er selvfølgelig ikke sikkert at alle er enige i forslagene, men så er der da noget konkret at overveje.

Men bare rolig folkens - det skal nok blive godt! Og inden længe vil I elske den nye version højere end den gamle

Mvh. AllanE
Flot side, når man vænner sig til den.....

Jeg mangler altså at der står under hvilken tråd, de enkelte emner er placeret under når man ser "seneste nyt" i Forrummet...


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Skrevet af shortcut på 13 mar 2011 11:57
Flot side, når man vænner sig til den.....

Jeg mangler altså at der står under hvilken tråd, de enkelte emner er placeret under når man ser "seneste nyt" i Forrummet...


Den her er jeg enig i - det med et ekstra klik for at komme til forum vænner man sig hurtigt til

Det er rigtig fint med overblikket i starten - når altså lige ovenstående bliver tilrettet

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af PeterR på 13 mar 2011 10:50
Ok jbr, du ser stadig sur ud på din avatar.
Ja, og det bliver jeg ved med, indtil min gamle Smiley kan rotere igen
(Billedet er taget, da jeg fandt ud af at min Smiley ikke længere kunne rotere)

Ønske, en smiley i samlingen, der kaster op, skal bruges til PeterR's indlæg (så kom smiley stavemåden også på plads)....
Godt ønske, den er der hårdt brug for...

Fortsat god søndag, til alle jer der hænger her og mødes. 

Hæng du bare videre PeterR...

P.S. Du er sgu´ heller ikke for køn på din avatar... du ligner mest en tegneseriefigur

Som en ekstra service, vil jeg da gerne levere lidt af det du efterlyser PeterR:





 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

1. Hvorfor kan man ikke se hvilken forum kat der er skrevet i (Taler om "nyt i forummet", den burde hedde seneste indlæg...)

2. Menu knap "Forum" bør henvise til selve Forum, og ikke "Overblik" giver ingen mening

3. Hvorfor er der overhovdet en "Nyt i forummet" når man er logget ind som bruger kan man se "aktive indlæg" ?
så enten så laver man en funktion der fjerner de menus der IKKE skal være der når man er logget ind...

4. Som beskrevet af andre er der links der ikke virker (href=)

5. Når man svare på et indlæg bliver man sendt til start af topic ?

6. Hvorfor SKAL man trykke på svar for at få en editor frem hvor man kan tildele links (oprette en url)

7. Der kommer heller ikke mails ved svar mere...

8. Den gamle menu i højre side bør vel også fjernes?

9. Hvorfor er det kun noget af siden der har fået redesign.. man kunne evt ha smidt et fint lille billede med runde hjørne og lidt skygger på sin login boks, og smidt lidt css på input fields...  

Det er nærmere en kedelig NEDGRADERING der er sket...

Er ked af at sige det, men det er godt nok et stort skridt i den forkerte retning..

Men self, det hedder jo "Lav-det-selv" og det skal jeg fandme love for, får jo krampe af det fis her...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
For mig at se, er der ikke foretaget de store ændringer i de funktioner, som jeg normalt bruger. Om man kan lide det grafiske er vist en smags-sag og man vænner sig hurtigt til et nyt udseende.

Der er dog en funktion, der er ændret, og som irriterer mig lidt.

Når jeg læser en tråd, hvilket normalt gøres uden at jeg er logget ind, og vil svare på tråden, så clicker jeg på LogIn øverst på siden, og får den normale Login formular. Herefter kommer man imidlertid ikke direkte tilbage til den tråd, man ville svare på, men skal navigere sig frem til tråden igen. I det tidligere system blev man efter login ført direkte tilbage til den side, hvor man havde clicket på LogIn.

Når man nu har lidt alzheimer kan det være et problem nøjagtigt at huske i hvilket forum og i hvilken tråd spørgsmålet befandt sig.


Når man nu har lidt alzheimer kan det være et problem nøjagtigt at huske i hvilket forum og i hvilken tråd spørgsmålet befandt sig.
Jammen er det ikke synd for de ( GAMLE LDS ) der sider og glor på skærmen hele dagen
deres liv er gådet i stå
Hjelp hvad gør jeg nu ??? Kan ikke hitte ud af det, det er nyt og farlig
Det er da "de gamle lds,ere" der kender svarene på de spørgsmål,
som "de nye lds,ere stiller, så at begynde at tale nedladende til folk
der bruger tid på at hjælpe,det synes jeg er uforskammet

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Tak for alle input.

Login-problemet skyldes en fejl, som bliver rettet så snart jeg har fået dén opdatering der skal til. Springet til side 1 af en forumtråd er en kendt fejl, som er blevet rettet. Jeg skal bare lige have lidt mere tid til at teste opgraderingen i et testmiljø først, for at være sikker på at det ikke går galt.

mkh: Er du sikker på, at du ikke får mails? Jeg får mails hver gang der svares på indlæg.

Mvh. AllanE
Peter1215... da jeg ved at vi skal tale pænt til hinanden, jvf. ordensreglerne, vil jeg gerne kalde dig en pæn klaphat

Kan du ikke bidrage med noget fornuftigt, så hold dig væk...tak og bøvs

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er yderligere 37 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis