LDS er opgraderet!

Endelig er jeg færdig med den nye version af LDS og sitet er blevet opgraderet.

Der er sket meget! Nyt design, som jeg håber I synes om! Hele den bagvedliggende platform blevet kraftigt opgraderet og vi har købt ny server, som gerne skulle give lidt mere smæk på.

Jeg vender tilbage lidt senere med en mere uddybende beskrivelse af det nye.

Mvh. AllanE
Endelig er jeg færdig med den nye version af LDS... Vis hele indlægget
77 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@JBR
41,5 millioner liter benzin a ca 5 kr pr liter inden moms og afgifter.... Det skal man ikke tænke for meget over, så bliver man bare vanvittig i hovedet.
Vi er lige kommet over Greenwich linien, så vi er på west med næsen i retning 262º. Destinationen en Nordeuropa for ordre, det vil sige at vi sejler mod Nordeuropa og får endelig havn senere, afhængig af om lasten handles undervejs og dermed skifter bestemmelsessted.

@KTM
Du skal lige afpasse slangelængden efter, hvor 10 meter kurven ligger i søkortet. Der er nok næsten ingen der vil lægge mærke til at vi laver den lille operation. Husk at have reservedunken med, så vi kan dræne slangen. Der må ikke komme olie på vandet!

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.



@KTM
Du skal lige afpasse slangelængden efter, hvor 10 meter kurven ligger i søkortet. Der er nok næsten ingen der vil lægge mærke til at vi laver den lille operation. Husk at have reservedunken med, så vi kan dræne slangen. Der må ikke komme olie på vandet!

Chr.


Det kan sgu godt være, at der er lidt problemer her inde i Sejerøbugten, med at min haveslange kan nå!!

Næh, hvem skulle dog lægge mærke til den operation? 
Jeg skal nok sørge for at have Gevaliaen klar!!

Gad vide om vi kunne komme på forsiderne??

Med venlig hilsen
ktm

 

@ Chr..... ja, det er jo nogle voldsomme beløb der er tale om. Troede egentlig at man hentede benzin til f.eks. Danmark, og det var så det... men sådan kan man blive klogere.
Jeg forestiller mig, at der må være et planlagt bestemmelsessted, hvis ikke der handles undervejs?
Men det ser jo ud til, at den kære ktm er klar til at aftage lidt fuel. Og med de benzinslugende monstre han forpester det danske økosystem med, så kan han da hurtig få brug for lidt ekstra .... (siger ham der har en gl. kasse der ikke ret tit går over 10 km/l...)

God tur nord over....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Syntes ikke man lige får nogen notify på at der er nye indlæg.

Man kunne ønske at siden her med det nye forum kunne en enkelt feature.
At man hver gang der er et indlæg, når nu den alligevel sender een mail pr. nyt indlæg, kunne skrive indlægget i selve mailen. Det savner jeg og min smartphone, og mine 42 år gamle øjne virkelig. Smily, denne gang stadig gul, vifter med det sjællandske flag, en halv slikkepind i hånden, politisk skiftet tilbage i rød blok her i weekenden, med HelleT fantrøje, har lige børstet tænder, den dårlige ånde er væk.

Dejligt at man iøvrigt ikke er ene med roserne til siden.
Jeg husker engang på et andet større dansk forum for år tilbage, hvor jeg tilbød min hjælp (gratis) med at skrive forum om til noget der var mere tidssvarende (og som kunne ses på en windows telefon, det kan den stadig ikke, pga. teknikken.), hold da op hvor fik jeg tæsk af næsten alle de andre brugere. Folk på nettet er meget konservative. Det ses sikkert også lidt her.
Der må være et eller andet teknisk smart med den nye version af forum, siden AllanE har opgraderet. Kan også være pga. sikkerhed.
Uden at vide det, så tror jeg altså galleriet og forum er 2 forskellige moduler, der bare bruger samme brugerdatabase. Den teknik benytter mange hjemmesider.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Skrevet af PeterR på 12 mar 2011 23:08
Syntes ikke man lige får nogen notify på at der er nye indlæg.

Man kunne ønske at siden her med det nye forum kunne en enkelt feature.
At man hver gang der er et indlæg, når nu den alligevel sender een mail pr. nyt indlæg, kunne skrive indlægget i selve mailen. Det savner jeg og min smartphone, og mine 42 år gamle øjne virkelig.
 
Helt enig i ovennævnte... men har fjernet dit politiske budskab med smileyen... min smiley kom til at kaste op over det!! 

Dejligt at man iøvrigt ikke er ene med roserne til siden.
Jeg husker engang på et andet større dansk forum for år tilbage, hvor jeg tilbød min hjælp (gratis) med at skrive forum om til noget der var mere tidssvarende (og som kunne ses på en windows telefon, det kan den stadig ikke, pga. teknikken.), hold da op hvor fik jeg tæsk af næsten alle de andre brugere. Folk på nettet er meget konservative. Det ses sikkert også lidt her.

Nu begynder dit politiske fisendaskeri igen... man er ikke nødvendigvis konservativ, fordi man ikke ønsker forandringer til det ringere... måske bare mere kvalitetsbevidst end andre... når vi nu skal starte små-mudderkastningen omkring vore, heldigvis, forskellige holdninger.

Uden at vide det, så tror jeg altså galleriet og forum er 2 forskellige moduler, der bare bruger samme brugerdatabase. Den teknik benytter mange hjemmesider.
 
Ja, det er da vældigt, men det gør mig bekendt ikke brugerdelen mere anvendelig.

Til AllanE vil jeg sige, at jeg sætter stor pris på det arbejde du udfører, så selvom jeg "lyder" utilfreds med LDS, er det jo ikke det der er tilfældet. Det jeg kommenterer på er design og funktionalitet, som jeg personligt ikke synes har opnået det løft i den nye udgave af LDS, som jeg havde håbet på. Somme tider rammer man plet første gang man laver noget... det tror jeg du gjorde med 1. udgave af LDS.
Til sidst vil jeg lige kommentere på den nye forside af LDS... Du skriver at det er her "LDS´ere hænger ud"... jeg "hænger ikke ud", er ikke "nede med de fede".... eller lignende... jeg "mødes" simpelthen med andre LDS´ere stiller spørgsmål og udveksler viden og erfaring.  

Fortsat god søndag.... 
  



 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Annonce
Jeg skal vist lige vænne mig til det  men ellers er det da ok

 Mvh Henrik

AllanE

Forum knap skal gå til Forum IKKE overblik...

Basta, ting skal hænge sammen du..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
og så lader det til den dobbelt poster


Så snart man har trykket på "Send" knappen bliver man sendt til START af topic ? den skal da linke til mit svar ?


Kigger man under "overblik" i forum og trykker "tilføj kommentar" bliver man sendt til TOP af det topic man vil svare på... suk


Det er vidst lidt hurtigt man har startet en "beta" som live udgave..

synd
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Forum -> Overblik

Hvorfor kan man ikke se hvilken kat. der er kommet svar i ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ok jbr, du ser stadig sur ud på din avatar. Ønske, en smiley i samlingen, der kaster op, skal bruges til PeterR's indlæg (så kom smiley stavemåden også på plads)....
Fortsat god søndag, til alle jer der hænger her og mødes.

Kan godt se at man hænger faktisk ikke så meget mere, siden er godt nok blevet hurtig.



Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 47 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis