Vaskmaskine lejeskift

Hey

lejet i tromlen er gået. 

det er en forholdvis ny AEG LN 78670. kan ikke finde lejer til den nogen steder.

men da maskinen jo er en rimelig dyr maskine samt den kun er 2½ år vil det være en skam at smide sådan en 10.000 kr maskine ud

har skilt bagpladen af og remmen samt remhjulet. man kan skifte lejet uden at sku have tromlen ud? det er plastik tromle.





 Hey

Hey lejet i tromlen er gået.  det er en... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hehe du sku bare se hvordan den ser ud :-) vold var vejen frem..

her er lidt billeder http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=28547

men jeg skifer alle 3

 Hey

hehe som sagt. så kunne jeg godt tænke mig at prøve / lære at skille en vaskmaskine af .. så ja jeg gik igang.. men jeg er i lære. bor i lejlighed og har bil. så overskud er der intet af. så derfor er det jo godtnok hvis jeg kun skal bruge 300 kr og så har jeg en dyr vaskmaskine i mangeår

 Hey

Skrevet af Eth0 på 03 mar 2011 23:29
hehe som sagt. så kunne jeg godt tænke mig at prøve / lære at skille en vaskmaskine af .. så ja jeg gik igang.. men jeg er i lære. bor i lejlighed og har bil. så overskud er der intet af. så derfor er det jo godtnok hvis jeg kun skal bruge 300 kr og så har jeg en dyr vaskmaskine i mangeår

Tjah - forstår dig godt.

Det gjorde jeg også tidligere - ikke så meget for pengenes skyld - men for at se om jeg kunne

Som regel kunne jeg - nu gider jeg ikke - dovenskab

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hehe jeg kommer nok også der engang. Men ja dette var også for at se om jeg kunne. Og så har damen snakket om hun ville have en i snart 1 år Hehe. Så nu sku det prøves.

 Hey

Annonce
Det havde måske været nemmere at vente til du fandt en AEG/Electrolux/Zanussi (Samme konstruktion, med forskellige forpaneler) med en anden fejl, og så bare transplantere tromlen?
Men jeg forstår godt det med udfordringen.
det lyde da pudsigt at hovedlejet er stået af efter 2 år.!
så måtte være at i fabrikken at de sætter Z608 leje i
så den står af lige efter at garentien løber ud.
for at tjene pænge suk.!
Det er jo en ny maskine dem kommer der ikke mange af. Og der findes kun den model og 3 nyere med samme lejer . Og har bestilt nye lejer. 300 mobs inkl fragt så det er ikke gal. Det mangler bare montering :-)

 Hey

Skrevet af Eth0 på 04 mar 2011 17:59
Det er jo en ny maskine dem kommer der ikke mange af. Og der findes kun den model og 3 nyere med samme lejer . Og har bestilt nye lejer. 300 mobs inkl fragt så det er ikke gal. Det mangler bare montering :-)

Jeps - en dags tid eller 2 til en meget lav timeløn

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

ved nu ikke. den er til salgt for 3000 kr brugt.

har brugt 300 kr inkl fragt. og indtil videre 1½ time. og det tager nok 1½ time og samle igen.

så det er 3 timer. så 3000 - 300 = 2700 / 3 = 900 kr i timen.. vil sige det er en "okay" løn.. men ved ikke med dig.


og hvis det var i forhold til ny prisen var det 1666 kr i timen :-)

 Hey

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis