Hvis du er interesseret i at lære en hel masse om mange ting, kan du, uden gebyrer, lære en masse her på matriklen! :-))
Har man et velassorteret værksted får man mange venner, der liiige skal have ordnet et eller andet. I dag stod den på justeringer af ventiler + div. rep af små problemer på en Land Rover. Han var meget brugt, da han kørte hjem til konen for trøst og lindring. Den anden dag var min gamle kræftsyge ven, der skal have et oplivende råd med på vejen, her med sin Rolls Royce med til syn kasserede bremser. Så blev der skiftet vandpumpe og tandrem på konens bedagede Muhammedeo. Der skal skaffes varme i min ældre Range Rover. Ny udstødning på Land Rover bussen står for døren. Mustangen skal gøres klar til forårssæsonen. Min Honda CB750 skal gøres klar til syn og salg. Vestgavlen på værkstedet skal ombeklædes. Et faldefærdigt udhus skal rettes op, isoleres og beklædes og nye vinduer og døre laves og monteres. Gulve støbes, nyt tag konstrueres og lægges. Pillefyret skal have en overhaling, køkkenet pilles ud, gulvet omlægges og forsynes med gummifuger ála skibsplank. Campingvognen forsynes med solcelleopladning. Vores nye Land Roverklub skal op at køre på fuld knald i sommer. De foregående års tab på aktier skal reddes ind i et forhåbentlig positivt aktiemarked. En varmepumpe yderligere skal, i miljøbevidsthedens navn installeres, AC og servopumpen på Mondeoen skal repareres. Naboens Jaguar E-type skal bringes til at køre igen uden olieforbrug. Stern og vindskeder på hytten skal lakeres, 75 m2 terrasse skal lægges om osv osv. You name it.
Detg er ikke udfordringer der savnes.
Så kom bare an.