Værktøjsspørgsmål - breaker bar

Hej, det er ikke til en bil specielt, men jeg stiller spørgsmålet herinde, fordi det vist er det mest relevante forum Jeg tænkte på hvad sådan en "breaker bar" hedder på dansk og hvor man kan købe en måske?
En breaker bar er til toppe fra topnøglesæt, og ligner en meget lang topnøgle, men har ingen skraldemekanisme.
Her er der en artikel på Wikipedia om den: Breaker bar

Hej, det er ikke til en bil specielt, men jeg... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hehe jeg fik den både løsnet og spændt, dog krævede det at min far gjorde det  

Morale Jakob: Spis noget mere rugbrød i stedet for det junk du fylder dig med suppleret med noget styrketræning.
Ellers kan du komme, helt gratis, i træningslejr her. Så bliver du en fa'ens til ka'l i løbet af få måneder og får en masse indsigt i mekanik og byggeri.

Med venlig hilsen
ktm

Jeg spiser ikke junk haha Hvad er det for noget du går og laver da, KTM?

Alt muligt!! Så kom du bare an!!

Med venlig hilsen
ktm

Jeg tænkte på om du havde det bedste job nogensinde eller om du bare havde noget sjovt at lave i fritiden? Siden du nu kan så mange forskellige ting?

Annonce
jakob >>> det er nu mange der kan mange fors ting , det drejer sig hovedsagligt om ens indstilling og lyst til tingene
man kan hvad man vil , bare man ikke er bange for at prøve , og søge vejledning hvis man er i tvivl , så er det kun ens egen usikkerhed der gør at man tror man ikke kan

plejer at sige " jeg laver alt det jeg kan finde ud af , resten laver jeg også ( finder en løsning på ), det kan ikke gå være end galt
Det er da en god indstilling du har, ihvertfald

Hvis du er interesseret i at lære en hel masse om mange ting, kan du, uden gebyrer, lære en masse her på matriklen! :-))

Har man et velassorteret værksted får man mange venner, der liiige skal have ordnet et eller andet. I dag stod den på justeringer af ventiler + div. rep af små problemer på en Land Rover. Han var meget brugt, da han kørte hjem til konen for trøst og lindring. Den anden dag var min gamle kræftsyge ven, der skal have et oplivende råd med på vejen, her med sin Rolls Royce med til syn kasserede bremser. Så blev der skiftet vandpumpe og tandrem på konens bedagede Muhammedeo. Der skal skaffes varme i min ældre Range Rover. Ny udstødning på Land Rover bussen står for døren. Mustangen skal gøres klar til forårssæsonen. Min Honda CB750 skal gøres klar til syn og salg. Vestgavlen på værkstedet skal ombeklædes. Et faldefærdigt udhus skal rettes op, isoleres og beklædes og nye vinduer og døre laves og monteres. Gulve støbes, nyt tag konstrueres og lægges. Pillefyret skal have en overhaling, køkkenet pilles ud, gulvet omlægges og forsynes med gummifuger ála skibsplank. Campingvognen forsynes med solcelleopladning. Vores nye Land Roverklub skal op at køre på fuld knald i sommer. De foregående års tab på aktier skal reddes ind i et forhåbentlig positivt aktiemarked. En varmepumpe yderligere skal, i miljøbevidsthedens navn installeres, AC og servopumpen på Mondeoen skal repareres. Naboens Jaguar E-type skal bringes til at køre igen uden olieforbrug. Stern og vindskeder på hytten skal lakeres, 75 m2 terrasse skal lægges om osv osv. You name it.
Detg er ikke udfordringer der savnes.
Så kom bare an.

Med venlig hilsen
ktm

Uhhh Det må være sjovt at lave alt det motor arbejde

jakob>>> ja nogle gange er det da sjovt , især når noget vanskeligt lykkedes , men der kan nu også være meget af det der kan være ret træls at lave , især hvis det driller eller man har svært ved at finde årsagen til at den er kørt istykker
men der er jo både det sjove og trælse ved alt slags arbejde , man må jo tage det hele med
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også