Refraktometer ? eller...........

Sammen med noget andet hardware jeg handlede mig til, medfulgte et instrument, jeg ikke rigtig kan blive klog på og som der ikke medfulgte nogen brugsvildledning til.

Nu kan vi jo desværre ikke bringe billeder her, men skulle der være nogen som kunne have interesse i at hjælpe/se det som en udfordring, kunne vi fortsætte dialogen via mail, hvor jeg også kan tilsende de billeder jeg har taget.

venter spændt :-)

mvh Hardware-nørden ;-)
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan da godt lægge et billede her på tråden, så kan i nørder rigtigt få gang i den
Den var sgu´  meget go´ Bent... "nu kan vi jo ikke" .
Jeg elsker ultimative statements

Hvis du anvender knappen "Tilføj Svar", under det seneste indlæg i en tråd, får du en anden mulighed for at svare, end hvis du bare bruger "kassen" under indlægget til at svare i.
I den anden mulighed, er der også mulighed for at uploade billeder.
Husk først at uploade... derefter at indsætte.
Husk også at billedet kommer der hvor din cursor står.

Så du behøver ikke klage til ham på billedet herunder:

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hvad pokker ! skal vi nu også til familie albummet, det er jo din svigerfar du har indsat der, eller
Sikke kløgtig man kan blive *GGG* (MANGE tak for hjælpen i øvrigt *S*)
Hvis det funker, skuller der gerne komme en del billeder af dyret..........
Imponerende - det lykkedes ikke...........

Jeg kan simpelthen ikke få det til at funke. Er der evt. én der i step-by-step vil skrive exakt hvad jeg skal trykke på/gøre.
Jeg har oploadet billederne og de er tilsyneladende også under "mine filer", men de hænger altså ikke ved indlægget..............
Annonce
Der hvor du kan se dine filer, skal du trykke på plusset under Indsæt billede, sådan ca. 3/4 henne i fil-linien.
Men først skal du sætte din cursor der hvor du vil have øverste venstre hjørne af billedet i din tekst.

...@ Håndværkeren... hvis det er det, så har de en afdeling oppe i "æ himmel", som jeg ikke kendte. Så kan man måske komme tilbage igen, hvis man synes man kom derop for tidligt

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Prøver endnu engang

Det er muligt jeg er tungnem i denne sag, men hvorom alting er lader det sig IKKE gøre. Er der stadig enj behjælpsom sjæl, som har lyst til at byde ind på brugen af refraktometret fra Bellingham?Stanley (som det er!), vil jeg meget gerne maile billederne til dem som kunne være interesseret...........
Ser det ca sådan her ud?

mvh jens
Nej nej SLET ikke. Dem du viser her er helt simple håndholdte refraktometre. De er meget nemme at bruge.

Hvis du går ind på Bellingham+Stanley ´s hjemmeside http://www.bellinghamandstanley.com/ltd/abbe_tech.html, kan du finde et Abbe 60 instrument. Det ligner utroligt meget. Men der er ingen brugsvilledning på hjemmesiden......
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis