Blokere modtager i outlook

Hvordan blokerer man modtagere i outlook, 2003? Grunden er, at jeg har yousee, og der må man have fem konti. Men eftersom man kun har et brugernavn og adgangskode, kommer alle emails til den computer, man starter først, ØV! Og så kan man så sidde og videresende dem bagefter, og håbe, at de ikke kommer tilbage, inden man når at få tændt de andre.

Så jeg tænkte, at der måske var en måde at blokere modtagere på???
Hvordan blokerer man modtagere i outlook, 2003?... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det jeg prøver at sige er: Jeg har to email - adresser, een på hver sin computer, men et fælles brugernavn og et fælles password. Og når jeg henter på den ene computer, kommer al mail til begge adresser ned til den computer, hvor mail-klienten bliver startet først. Så kan jeg ikke beskrive det mere præcist. Jeg har prøvet at lege med filtrene, men er ikke blevet klogere, idet man ikke bare kan undlade at hente mail til den ene mailadresse i thunderbird eller min version af outlook - selv om afgjort er flere tweaks i thunderbird.
når du har 2 mail add. med samme bruger navn, har du enlig kun en mail add. når du henter mail
dette kan løses delvist ved at bruge imap istedet for pop3 man vil stadig kunne se alle mails på de 2 maskiner
ved imap henter man ikke mails ned på maskinen, man kikker kun på dem, men sletter man dem kan den maskine der kommer sidst på ikke se dem.
en løsning er at oprette en mail add ved google, hotmail eller lig.
Skrevet af pml36 på 17 jan 2011 21:02
når du har 2 mail add. med samme bruger navn, har du enlig kun en mail add. når du henter mail
dette kan løses delvist ved at bruge imap istedet for pop3 man vil stadig kunne se alle mails på de 2 maskiner
ved imap henter man ikke mails ned på maskinen, man kikker kun på dem, men sletter man dem kan den maskine der kommer sidst på ikke se dem.
en løsning er at oprette en mail add ved google, hotmail eller lig.


ØV!!!!YouSee/TDC sucks!!!
Skrevet af efry på 08 jan 2011 21:40

Hvis post skal kunne modtages af flere computere, skal du for hver enkelt computer gå ind under opsætningen af din konto og markere, at POP3 (protokollen, der anvendes af Outlook til at hente post) ikke skal slette de mails, der hentes. De vil så være til rådighed for de øvrige computere, når de logger på senere.

Du må så manuelt gå ind på Web-mail en gang imellem og slette de lagrede mails, som du ved allerede er downloaded til Outlook.


Må jeg blot lige henvise til mit tidligere indlæg.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis