Blokere modtager i outlook

Hvordan blokerer man modtagere i outlook, 2003? Grunden er, at jeg har yousee, og der må man have fem konti. Men eftersom man kun har et brugernavn og adgangskode, kommer alle emails til den computer, man starter først, ØV! Og så kan man så sidde og videresende dem bagefter, og håbe, at de ikke kommer tilbage, inden man når at få tændt de andre.

Så jeg tænkte, at der måske var en måde at blokere modtagere på???
Hvordan blokerer man modtagere i outlook, 2003?... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Yousee er noget juks på den front! Men: Hvordan blokerer man så for en modtager i Thunderbird (kender programmet fra ubuntu, og er som sådan godt tilfreds)
Du tilføjer den email-afsender du ikke vil se på til dit email filter og beder thunderbird om at slette... Når der så kommer en mail fra den person så sletter den automagisk sådan du slet ikke ser den i din indbakke..

Du kan også oprette grupper sådan fx alle mails fra fam kommer i een bestemt mappe, alle nyhedsbreve i en anden etc...

Mail rules er fandme nice


http://opensourcearticles.com/thunderbird_15/english/part_07
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
De skal ikke slettes - de skal hentes af en anden computer
det kan ikke lade sig gøre hvis du bruger pop3
i outlook kan du lave regler på lige fod med tbird
Nå - OK. Det er kun på computeren, man sletter, ikke på serveren. Men det betyder så, at man ikke kan sende emails til hinanden, kan jeg se. Men det må vi jo så leve med.
Annonce
Eller skifte til en udbyder der har et ordentligt produkt at tilbyde

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Så må du altså beskrive dine spørgsmål noget bedere ven : "Blokere modtager i outlook" betyder FJERN DENNE EMAIL..

Det du taler om hedder forward af email....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nu var det ikke for at blive fornærmet af nogen, der ikke tager sig tid til at læse hele spørgsmålet igennem, før de svarer! "Blokere" betyder heller ikke "fjern" i min terminologi!
Hvad betyder det så ?

Bloker ? erhm hvad skal den så ? du kan jo ikke gøre andet end slette den, eller fjerne den så du ikke kan se den i din indbakke ?

Og hvis du sø vælger at flytte den til en anden mappe fordi du IKKE gider læse mails fra denne bruger..

Hvorfor så ikke bare slette den til at starte med

Oh well....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
og til en anden gang så må du stille et spørgsmål der er til at forstå..

Til dit første spørgsmål (Ja har faktisk læst det dog en del gange for at forstå det ?) så er det da klart du får mails på den copmuter du starter "først" hvis alle maskinerne har samme mail settings ?

Så hvad er det du prøver at sige?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis