Kontakt til tyske håndværkere?

Hej alle,

jeg skal i gang med et byggeprojekt, og jeg er blevet anbefalet at bruge tyske håndværkere der skulle være billige og veluddannede.

Der skulle være nogle firmaer i søndejylland der formidler kontakt til tyske håndværkere...?

Er der nogen af jer der kender noget til disse?

Eller har nogen af jer kontaktinfo til og/eller erfaringer med tyske håndværkere?

Vi skal bruge murere, tømrere, elektriker og malere.

Mvh Asger
Hej alle, jeg skal i gang med et byggeprojekt, og... Vis hele indlægget
61 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan synes hvad man vil, men i de tråde du hidtil har kommenteret på har du udelukkende reklameret for slovensk arbejdskraft.

Ja det har jeg åbenbart, men det skyldes kun en ting - at jeg kun har godt erfaring med dem... mange reklamerer på godt og ondt om polsk, tysk og litauisk arbejdskraft. Undskyld, men hvad er problemet? Altså de i bland os som har penge som skidt, må gerne bestille danske håndværker til 380kr + moms, beklager, men så mange penge har jeg nu ikke. Kun 200kr plus moms, og desværre fik jeg kun et svar fra alle de Danske håndværker - NEJ TAK og et grin – så jeg blev tvunget af egne og skulle ud og fiske håndværker i Slovenien!
Problemet er at du går ind og søger emner der berører din reklame. Det er ikke engang aktive debatter der er tale om. Det er svindel ligesom alle andre der sidder og søger efter muligheder for gratis reklame. Du bør nok trække dig inden for mange opdager dit dårlige forsøg. Jeg ville gerne sige velkommen til, men det gør jeg altså ikke, og det må du så tænke over.

Skrevet af grossmann på 23 dec 2013 20:41
Problemet er at du går ind og søger emner der berører din reklame. Det er ikke engang aktive debatter der er tale om. Det er svindel ligesom alle andre der sidder og søger efter muligheder for gratis reklame. Du bør nok trække dig inden for mange opdager dit dårlige forsøg. Jeg ville gerne sige velkommen til, men det gør jeg altså ikke, og det må du så tænke over.
Jamen, så la' da vær

@ Luksus.
Du kan jo heller ikke vide, at vi er så utrolig meget vant til den slags tåbelige nassereklamer, som du også der forsøger dig med. Vi kender nok endnu flere metoder, end det du har fantasi til! Vi ved også, at nogle tjener penge ved at reklamere for diverse skodfirmaer, via et bureau, der iscenesætter dumhederne. Men så skal du nok bruge fora, hvor medlemmerne er knap så skarpe og trænede i at spotte nasserøve.
Alene det, at du fisker en 3 år gammel tråd frem og kommer med dit pis, siger jo alt.
Den opførsel du lægger for dagen, er også 100% den samme som de øvrige nasserøve altid bruger. Når man bliver afsløret, bliver man først meget forklarende og senere bliver man fornærmet og til sidst smider man en sviner!
Finder du selv ud af stoppe, eller skal du have en "alert"?

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
Tak Ktm
Jeg var lige ved at nedværdige mig til hans niveau, men jeg vil sige du formår at formulere min mening noget bedre end mit udfald ville have været

@ktm; Jeg har tjent hele 0,00kr på at skive alle de posts. Om du vil tro på det eller ej, det op til dig. Og hvad hedder skodfirma jeg nu har reklameret for, som du holder fast på at jeg reklamere for og bliver betalt??? Tror bare at problemet er ”misundelse”. EIOSE reklamer for KK-electronics i alle posts han/hun skriver, og det helt ok, men så snart jeg skriver, at JEG har haft gode erfaringer med slovener (et germansk folkeslag), så har vi et problem – ej hvor jammerligt. Jeg skammer mig som dansker.
Du må for min skyld skamme dig som dansker, tyrk, somalier, slovak eller hvad du nu er.

Ja, seriøse deltagere, der også er forretningsdrivende, er meget velkomne med reklame i signaturen, når de som Eisoe og flere andre, samtidig øser af deres viden til alles gavn. Din reklame er jo ikke en skid værd for andre end dig selv. At du og tilsvarende så sniger "et godt råd" ind, som et "velment" råd, er bare så kvalmende lusket. Derfor bliver I nasserøve frosset ud og jagtet. Ja faktisk er der flere, der hygger sig med at spotte Jer.

Du får lige en anmeldelse!!

Med venlig hilsen
ktm

Læs lige ordensreglerne for LDS inden du skyder.

pkt. 10 :
Der kan tilknyttes en linie i normal skrift og størrelse og i sort farve i signaturen med angivelse af firma eller www-adresse.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

@ktm Jeg er 100 % dansker, men du er ca. 213 % dansker - tillykke din triumfator

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også