Tråden er låst

B&O Billedrørs tv

Hej

Vi skal af med vores dejlige B&O tv. Vi har "konverteret" til fladskærm.

Det er et MX7000 altså den største af MX serien. Der er aktive højtalere i og en fantastisk lyd. Farven er sort og der er fod med. 

Alder ca 10 år

Hvis nogen kan bruge sådan et så giv et bud, vi nænner ikke at smide det ud.

Befinder sig i Gentofte

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det kan jo være ærgeligt med så fint et TV, men der er ingen der i dag vil købe sådan et rørTV, så stil det hen på genbrugen, så er der måske en der får glæde af det.

V.h.  Håndværkeren
I så fald må jeg køre til en anden kommune, på genbrugspladsen her i Gentofte må man ikke klunse/tage ting.
Der bliver ellers smidt mange gode og fine ting ud kan du tro.

På vores genbrugsplads er der en container hvor vi stiller ting der virker og kan sælges på spejdernes loppemarked.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af grandoldman på 02 jan 2011 16:43
På vores genbrugsplads er der en container hvor vi stiller ting der virker og kan sælges på spejdernes loppemarked.

Samme ordning findes i Hvidovre, genbrugspladsen på Avedøre Holme.....
Der er faktisk folk der stadig vil have denne type.
Min ven som har en skråvæg, som jo vil konflikte med et fladskærms tv, købte det store sæt fra B&O, vil næsten tro der er det sidste der rullede af båndet. Tror han har givet 2000 kr. for et apparat der med bord og linksystem har kostet. 40.000.

Har du prøvet med dba.dk

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Annonce
Ja, jeg har prøvet DBA, ingen reaktion...

Finder en genbrugsplads med en genbrugs ordning og læsser det af der.

Godt nok en skam. Vi har tilsvarende tv her i huset og vi har ikke i sinde at skifte før det ikke kan mere. Den lyd der er i sådan et tv får man altså bare ikke i sådan et pizzabakke tv :o)
Var det ikke for afstanden kunne jeg ellers godt have brugt det i et andet rum

Mvh
Henrik
Sjovt du lige skriver nu, har lige været på Gladsaxe genbrugsplads med det her til formiddag. Der har de sådan et genbrugs lager hvor spejderene få lov at sælge ting på loppemarked.

Men du har helt ret, det har været et fantastisk tv. Men tiden er desvære løbet fra det, det Sony vi har nu kan bare det hele. Trådløst på internettet, HD, PiP, 200 Hz, osv. Men lyden er meget fattig, det et generelt problem på fladskærme syntes jeg, så det er kørt over anlæget.

Mvh
Sten

Hej

Har også investeret i et Sony fladt TV og var også meget utilfreds med lyden, MEN nu har jeg købt en Sony surround anlæg med  Bravida & HDMI styring (så kan tvet nemlig tale medanlægget) så når jeg har mit tv tændt og trykker på "biograf tilstand " på tv fjernbetjeningen starter anlæget selv op i TV tilstand og du kan så betjene lydstyrken på anlægget med fjernbetjeningen til tv  Skide Smart men jeg tror kun det er Sony produkterne  der kan tale sammen på den måde !

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Samsung kan også.. Men har også en kedelig lyd.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis