Tråden er låst

B&O Billedrørs tv

Hej

Vi skal af med vores dejlige B&O tv. Vi har "konverteret" til fladskærm.

Det er et MX7000 altså den største af MX serien. Der er aktive højtalere i og en fantastisk lyd. Farven er sort og der er fod med. 

Alder ca 10 år

Hvis nogen kan bruge sådan et så giv et bud, vi nænner ikke at smide det ud.

Befinder sig i Gentofte

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Hej Vi skal af med vores dejlige B&O tv. Vi har... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Stort set alle de kendte mærker har link-systemer der kan "tale samme". I princippet kan de også "tale sammen" på tværs af mærker - f.eks. Panasonic TV og Sony Surround, men i praksis er det ikke altid det virker. Måske virker nogle funktioner og andre ikke.

Det findes en fælles standard, CEC, som de prøver at overholde. De enkelte mærker kalder så deres system noget forskelligt.

Anynet+ (Samsung); Aquos Link (Sharp); BRAVIA Sync (Sony); HDMI-CEC (Hitachi); Kuro Link (Pioneer); CE-Link and Regza Link (Toshiba); RIHD (Remote Interactive over HDMI) (Onkyo); SimpLink (LG); HDAVI Control, EZ-Sync, VIERA Link (Panasonic); EasyLink (Philips); and NetCommand for HDMI (Mitsubishi).

Se mere her : http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#CEC (i afsnittet 2.5.3)
Hej

Nej det har jeg desværre ikke, jeg har foræret det væk til spejderene. De sælger det på
loppemarked.

Men jeg er helt sikker på du kan finde et meget billigt i den blå avis. Jeg havde mit i i ret lang tid uden en eneste henvendelse.

Mvh
Sten Christensen

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Mit gamle B&O fra 90erne står stadig i min stue, og bliver ikke byttet ud før den dag det ikke længere virker. Jeg elsker det fjernsyn

http://www.lyrk.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis