God jul til jer alle og et rigtig godt LAV DET SELV år!

Hej med jer alle.

Jeg vil da gerne ønske jer alle en rigtig god jul og et aktivt LAV DET  SELV år.

Sneen ligger smuk og hvid.... Så det må være tid til at få støvet af i værkstedet og ikke mindst få de nye lækre maskiner checket ordentligt af og ikke mindst få dem i brug...

Hyg jer med masser af sjove finurlige fornøjelige LDS aktiviteter, og ikke mindst husk fortsat at skrive indlæg på siden og bidrage med jeres viden, holdninger og sjove / skæve indfald :-)

:-) Njord

MVH Njord
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil da tilslutte mig 100% de gode ønsker.

Et særligt velment og varmt ønske om snarlig udfrielse til de i sneen indespærrede, skal der også lyde herfra.
Håber I har tilstrækkeligt med brændsel, juleøl og fede spiser til at imødegå kulden!

Med venlig hilsen
ktm

Ja, god jul til jer alle.

Håber i alle når sikkert frem i aften, og kan nyde den varme mad sammen med familien, og ikke sidder i snedriver rundt omkring i landet.
Ja - alle I dejlige mennesker må have en rigtig god jul. Håber der er nogle gode gaver med ledning under træet til jer.

Stor julehilsen til jer alle
JørgenE

Mvh. JørgenE
God jul til alle - jeg har alt hvad jeg ønsker mig, med ledning, men nu vil manden sgi ha' noget med motor..

Sniffer  
Hej Jørgen E

Er det ikke på tide du bliver upgraderet til at køre med batteri....
Jeg har her i efteråret fået mig et stort sæt Makita LXT 18 volt. Det er kram, selv om man skal bytte batteri indimellem på bajonetsaven...
Rundsaven og vinkelsliberen kører rimelig længe.
Og boremaskinerne kører rigtig længe og er bare handy at arbejde med... har 2 stk af de 3 gears med slag osv..
Og med 3 batterier samt en hutiglader, så kører det bare :-)

En retur hilsen til nogle af de flittigste skribenter her på siden :-)

MVH Njord :-)

MVH Njord
Annonce
Den er jeg med på Njord - God Jul fra Bornholm til alle gæve LDS'ere! Her er mit snebidrag til tråden idag... Taget imorges med mobilen. Imorgen skal der tages billeder med, hvad "julemanden" havde med til mig i år  (han har dog vistnok ikke lavet det selv). Og dét er med batteri - det er sg*' for besværligt med ledning...

Vi mangler intet her, selvom vi har savnet de gæster, som også er sneet inde.

Godt at høre, at du ikke har savnet noget Zep.
Har lige gelejdet nogle gæster i borgergryder op ad vores lille grusvej så de måske kan komme hjem!
Fortsat god og glædelig jul!

Med venlig hilsen
ktm

Takker ktm! Kan forresten ikke helt tyde, hvilken ende af Faarevejle, din avatar hører til - måske mod Hørve? Jeg er vokset op på Vesterled, som ihvertfald dengang var en grusvej. I det hus, som senere blev kaldt "Kong Gulerod" (hvis ikke jeg husker helt galt).
Hej Zep.
Glædelig jul til dig - håber du har rigelige med forsyninger i huset, hvis du også er sneet inde..

Ktm's landkort er da ellers nemt at finde..længere frem, lidt th og lidt tv..

"Din" vej er grusvej også i dag. Det kan du se på google..

Sniffer  
Hej Sniffer. Tak og i lige måde  Ja det er lidt andet vejr end i Kolding på Grundlovsdag  Der blev advaret godt og grundigt om snestormen her i næsten 2 døgn før, så vi forsynede os og lider ingen nød! Så jeg kan tillade mig at sige HAHA vi fik den mest hvide jul i år  Og det fyger stadig - og seneste melding fra vejtjenesten er, at det kæmper bravt med på to udvalgte større strækninger at forsøge at grave og slynge ud - sneplove er helt ubrugelige endnu... Jeg tror næsten, vi skal helt tilbage til "vinterkrigen" 78/79 for at finde lignende snemængder. Efterhånden er det ved at være slut med at åbne de fleste vinduer her; Jeg har lige prøvet at tage et foto ud i gården for at illustrere, hvor tæt det nu pakker sig om huset - ikke kun ude i haven og vidderne. Og det fremgår nok, at anden ikke kom på weberen igår, som det ellers var planen

Ang. Google, så var det lige før, I kunne have fået mig at se (hvis ellers jeg ville opgive lokationen)  En dag i september, en formiddag tidligt, daffede jeg rundt i badekåbe og gloede på blomster i et bed ude ved vejen. Knapt var jeg kommet indendøre og sat mig for at uploade billeder, før Googlevognen trillede forbi derude
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis