Hej Sniffer. Tak og i lige måde

Ja det er lidt andet vejr end i Kolding på Grundlovsdag

Der blev advaret godt og grundigt om snestormen her i næsten 2 døgn før, så vi forsynede os og lider ingen nød! Så jeg kan tillade mig at sige HAHA vi fik den mest hvide jul i år

Og det fyger stadig - og seneste melding fra vejtjenesten er, at det kæmper bravt med på to udvalgte større strækninger at forsøge at grave og slynge ud - sneplove er helt ubrugelige endnu... Jeg tror næsten, vi skal helt tilbage til "vinterkrigen" 78/79 for at finde lignende snemængder. Efterhånden er det ved at være slut med at åbne de fleste vinduer her; Jeg har lige prøvet at tage et foto ud i gården for at illustrere, hvor tæt det nu pakker sig om huset - ikke kun ude i haven og vidderne. Og det fremgår nok, at anden ikke kom på weberen igår, som det ellers var planen

Ang. Google, så var det lige før, I kunne have fået mig at se (hvis ellers jeg ville opgive lokationen)

En dag i september, en formiddag tidligt, daffede jeg rundt i badekåbe og gloede på blomster i et bed ude ved vejen. Knapt var jeg kommet indendøre og sat mig for at uploade billeder, før Googlevognen trillede forbi derude