Ude af trit?

Min kone har fået overdraget et par pigebørnebørn på 3 og 6 år til pasning et par dage
Jeg ville så bidrage med underholdningen ved at vise disse poder en spændende og oplysende film, i stedet for de åndsfortærende tegnefilm, deres moder havde vedlagt børnene.
Jeg satte en DVD over, der hedder Håndværkerskolen, som jeg har været så heldig at få doneret på tømmerhandlen. Denne her handler om tømrerarbejde.

Stor var min forventning og jeg så frem til at høste megen anerkendelse fra de små, over dette geniale valg af fornuftig og opbyggelig underholdning.

Men igen, forventningens glæde er undertiden den største, og dette tilfælde den eneste
Da de havde set nogle få minutter blev de urimelige og ville se deres tåbelige tegnefilm i stedet for og jeg høstede aldeles ingen anerkendelse, tværtimod!

Jeg overvejer nu, om disse børn er sære og burde overdrages til psykologer og lignende alvidende eksperter

Eller er jeg galt afmarcheret?

Med venlig hilsen
ktm

Min kone har fået overdraget et par pigebørnebørn... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Godtnok er tråden lidt gammel, men hvad.

I går kom min søn på 10 år og fortalte, at han gerne vil have sit nye værelse på 1.sal.
Starks tænkte far på unge piger, der tager sol i omkringliggende haver, men naj da.
-Så kan man sidde og se, når naboen slår græs og laver have.
Se, der er et barn, der har arvet interessen for teknik og mekanik. Han vil også hellere skovle sne og feje fortovet end se fjernsyn.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Sådan Chr.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis