smartphone

Jeg ville gerne ha' udskiftet , min HTC 3300 med windows styresystem, til en nyere model, men jeg har ingen anelse om, hvordan andre styresystemer fungerer. Jeg købte den for navigatorens skyld, og det fungerer da også fint. Nogen anbefalinger til en ny, jeg synes faktisk windows styresystem, er noget bøvl. ( måske manglende evner )

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg ville gerne ha' udskiftet , min HTC 3300 med... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
pris og service ikke hænger sammen? jeg tror simpelthen ikke på det! lad være med at overbevise mig om noget som du tydeligvis ikke har forstand på, hvis du forventer at blive behandlet som konge og ikke skulle som meget som ringe til et telefon nummer i service, så må du hellere forlade vores galakse for det findes ikke. kaste håndklædet i ringen? det er sjovt du siger det på den måde når en mac kan performe at køre både windows og mac på samme tid, når en windows maskine ikke en gang kan performe at køre sit eget. med den f*****g samme processor
i øvrigt taler vi ikke om computere men telefoner, og her har apple altså lavet deres egen A4 processor, som er noget af det allermest overvældende jeg nogensinde har set og afprøvet i performance. og nu bør du ikke tale om at apple har andre firmaer til at lave en af deres computer hardware dele, når windows ikke har lavet NOGEN af deres egne dele. mac fungerer pissegodt fordi at firmaet der har lavet OS'et også har lavet hardwaren. de er skræddersyet til hinanden, og det samme gælder telefonen. hvad mener du med lås på hænder og fødder? hvis du tænker på abbonoment så undersøg lige lidt før du åbner munden, for begge iphones er tilgængelige uden abbonoment i danmark! hvis du tænker på itunes låst, hvad fanden er problemet med det? nævn et musik program der fungerer lige så godt som itunes, så tager jeg mine ord i mig.

at en apple forbruger skal forklarer dig at de ikke har ødelagt produktet forstår jeg ikke hvad du mener. hvis du snakker om telefonens antenne har de skabt, som før nævnt, et kæmpe reklame scoop, og jo mere du taler om det, jo mere gratis reklame giver du dem.

hvis du ikke er til æble-ting, så lad dog være med at bruge tid på dem

det er komplet latterligt at man skal diskuterer på denne fordi at en eller anden mand i 1990 har låst sig selv til en windows og ikke tør bevæge sig uden for den onde cirkel af fejl, mangler, problemer, beskedder man ikke fatter osv. osv.

men igen, det er jo bare min mening.

jeg ønsker virkelig ikke at lave en personlig krig med dig grom, for jeg respekterer dig som den forbruger du nu er. men derfor behøver man jo ikke at jorde et andet firma som er så udspekuleret og gennemtænkt at det er uhyggeligt smart.

peace,

Thomaskaufi
Thomas dog hvis du ikke kan diskutere uden at finde modparten latterlig, så vil jeg anbefale dig at lade være. Iøvrigt betragter jeg din totale beundring for Apple, som et tegn på ensidighed, og uegnet som neutral vurdering af et produkt, som vel har sine svage punkter, alt andet ufortalt. Uden at ha' synderlig forstand på nogen af produkterne.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
du misforstår min post lynæs. jeg finder ikke modparten latterlig, det var jo netop det jeg skrev i slutningen
"for jeg respekterer dig som den forbruger du nu er" men det overså du måske?
desuden beundrer jeg overhovedet ikke apple, jeg citerer: "nårja nu er ham sonne jo også bare sådan en apple fanboy" sonne: "nu er det jo ikke min skyld, at apple laver uhyggelig gennemførte produkter"

Jeg er virkelig virkelig led og ked af hele tiden at blive betragtet som beundrer og fanboy, for det er jeg ikke. jeg er blot forbuger ligesom jer andre der har valgt et produkt at holde mig til. du spurgte om telefon, og jeg svarer dig at iphone kunne klare jobbet især med billedfremvisning.
Jeg forsvarer dem hellere ikke, eller forsøger på det. hvis du virkelig vil se folk der forsvarer apple, så find en video om apple på youtube og læs kommentarerne.
Jeg ønsker som sagt ikke krig med nogen på dette forum!
jeg ønsker heller ikke at vi begynder at overgå hinanden i at fortælle hvor dumme og uvidende hinanden er. det tvivler jeg på at du gør.
jeg er ked af hvis jeg gav dig det indtryk at jeg hader folk der ikke bruger iphone, for det var ikke min intention overhovedet, og også derfor at jeg sluttede min post med et venligt indlæg over for personen, det handler om problemet.

jeg håber i selv finder ud af det, for jeg kan tydeligvis ikke få et budskab igennem selvom jeg nu har prøvet på 3 forskellige måder. men lad være med at fortæl mig at jeg "tydeligvis ikke har forstand på produktet", for der var jo en grund til at jeg ikke købte android, netop at jeg prøvede den i en forretning, og fandt ud af at det ikke var noget for mig

man bør aldrig aldrig aldrig snakke om et produkt som neutral. find det afsnit af so ein ding hvor han forsøger sig at anmelde en telefon som neutral forbruger, det eneste han kan sige er funktionerne som det står på papiret. der er ingen diskution uden modspil. og nej, jeg er ikke blind af kærlighed over for apple produkter, langt fra.

jeg håber du finder en telefon du kan bruge, men du hører i hvert fald ikke mere fra "dumme lille mig der ikke har forstand på noget"


"pffff"

Thomaskaufi
Jeg mener nu ikke jeg har sagt " dumme lille dig " og jeg tror da gerne, du ved hvad du snakker om. Jeg aner ikke hvem Sonne er så referancen er lidt spildt. Jeg ville ha foretrukket en beskrivelse af, hvad er godt, super, ikke så godt og skidt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
det var da også det jeg fortalte. undkyld du har ret, du sagde ikke dumme lille dig, men jeg har ikke tænkt mig at være flueknepper.
Sonne er nicolai sonne fra so ein ding, desuden er det ligemeget hvem han er, det er hvad han sagde.
jeg fortalte dig i øvrigt også til at starte med hvad iphone 4 kan i min første post. og det er så der at min kommunikation tiltænkt dig stoppede. jeg diskuterede med grom og ikke dig.
"jeg tror da gerne du ved hvad du snakker om" så burde du lad være med at sige "Uden at ha' synderlig forstand på nogen af produkterne." i din anden post.....
men fuck det, det er spild af tid
Annonce
her henviste jeg til undertegnedes manglende viden, ikke din. OK kunne måske misforstås

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
det anvendes om en selv, forstås, som den der har skrevet noget og derefter underskrevet. ( gammelt, men stadig brugt udtryk)

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
ja tak jeg ved godt hvad det betyder xD
jeg forstod det bare ikke i sammenhængen.
men hvis du mente dig selv fair nok.

sådan

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis