smartphone

Jeg ville gerne ha' udskiftet , min HTC 3300 med windows styresystem, til en nyere model, men jeg har ingen anelse om, hvordan andre styresystemer fungerer. Jeg købte den for navigatorens skyld, og det fungerer da også fint. Nogen anbefalinger til en ny, jeg synes faktisk windows styresystem, er noget bøvl. ( måske manglende evner )

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg ville gerne ha' udskiftet , min HTC 3300 med... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvis du vil skyde penge i det, så køb en iphone4! det er mere end pengene værd, og der er altså ikke noget antenne problem.
den er lækker, hurtig, den skærm er uhyggelig skarp vanvittig godt kamera, og så lige en halv million apps oven i hatten.
du behøver ikke at sætte dig ind i at bruge styresystemet. det er bygget så pædagogisk og logisk op at du instinktivt ved hvordan det virker!

jaja det kan godt være at HTC er billigere, men nu er der jo også forskel på plastic-plastic og glas-stål...
Jeg har jo en HTC 3300 , og den virker faktisk ret gedigent udført. Men det er nok slet ikke en smartphone jeg skal bruge. Jeg skal ikke på nettet og er ikke intr. i e-mail, youtube m.m. men lægger vægt på navigator, godt kamera, god billedvisning, kalender og noter m.m. Det er mest den windows baserede virkemåde, jeg synes er dybt godnat.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
jeg forstår udemærket din pointe, og det understreger endnu mere at den telefon du leder efter er en iphone.
dens virkemåde er komplet modsat af windows, og hvis jeg ikke tager meget fejl er det tilfældigvis det du leder efter

det er selvfølgelig op til dig selv, men jeg kan varmt anbefale det da alle de funktioner du ikke vil bruge går ubemærket hen;
lad mig sige det på en anden måde. hvis du kun vil bruge kalender og telefon er det tilfældigvis de eneste funktioner du vil lægge mærke til i første omgang, og hvis det er alle funktioner du vil bruge, er der ikke fokus på bestemte.

på windowsvirkemåder siger de: se denne her funktion, se denne her og denne her. hos apple får du det hele og kun det du skal bruge, hvis du forstår hvad jeg mener........ men sagt mellem os to, kan jeg fortælle dig at ligepræcis billedfunktionen er det uhyggelig lækkert;
for bare at kigge på kameraet: du klikker der hvor du vil zoome, så du kan skabe lækre skarpe billeder, den har det der hedder HDR foto (læs om det her: http://www.apple.com/iphone/features/camera.html og ja det gør præcis som der står på billedet under linket) og så har den en flash som giver et naturligt lys og ikke et blegt skær.
for så at kigge på fotoalbummet: du kan zoome ind på billeder, dele dem uhyggelig nemt, du bladrer igennem dem uden at vente på at de loader, afspiller diasshow osv.
derudover lægger den META data på billederne så du kan se hvor de er taget på et kort.

plus, hvis du er på MAC så får du også ansigts genkendelse, hele dit fotoalbum fra mac'en med, begivenhedssorterring, automatisk synkronissering osv.
kalenderen er også god, for den synkroniserer automatisk med kalenderen på din computer uanset mac eller windows. noter synkroniserer den også på mac, trådløst endda, så du har dem begge steder.

din iphone taler 100% sammen med windows og 200% sammen med mac. men det er jo smag og behag med computer, og en helt anden historie

jeg anbefaler at besøge den lokale telebutik og så prøve den, men køb den for gudsskyld ikke i danmark, abbonoment bindinger på iphone4 er helt latterlige, bestil den isted hjem fra apple.dk, så kan du putte dit eget simkort i!

håber du fik svar,
Thomaskaufi
Du skal også prøve en android.. de ting du ikke vil bruge lader du være med at installerer.. Lige som på en pc.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hva fanden?! Skal man virkelig instalere alt det man skal bruge på en android!?!? Jeg har intet imod folk der køber android, men du får det til lyde som om det er en fordel?! Bambus smartphones er spild af tid
Annonce
Hmm og man kan sende mms og mail fra den..

Tak for din hyggelige tone.. med mindre du har telia som udbyder tager det kun nogle sekunder...

Din ynglings telefon skal jo også have programmer installeret.. men de koster vel penge...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nu behøver i ikke at konkurrere om hvilken er bedst for mig, jeg er sikkert for nærig til at købe nogen af dem.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nææh alt du skal bruge er instaleret i forvejen medmindre du selvfølgelig vil have tredjeparts App. Du behøver ikke at blive sur og mopset, som jeg sagde har jeg intet imod android men jeg har faneme noget imod folk der ikke kan tage en god diskusion op uden at blive hånlig.
Jeg mener ikke jeg startede det??? men sådan er der så meget...

gennerelt er jeg ikke til æbleting.. men det er fordi pris og service ikke hænger sammen.. og så det, man er så låst selv om de på flere områder har måtte kaste håndklædet i ringen og begyndt at bruge intel i deres maskiner så de kan kører windows og andre os..
Det at forbruger skal bevise at de ikke har ødelagt produktet er skidt.. så den der lås på hænder og fødder er ikke lige mig..

Jeg ved godt at mange sværger til iphone men jeg tror ikke på at det er en telefon Lynæs vil blive glad for. Men igen, det er jo bare min mening.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Man får aldrig at om jeg ville blive glad for en Iphone, for jeg ville aldrig købe en. Det bliver en HTC af en slags med android og navigator, hvis det bliver til nogen. Den jeg har gør det jo, bare bøvlet.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 36 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis