Ny kortplotter

Jeg har planer om, at give mig selv og skuden (ikke konen) en kortplotter i julegave.
Hvilken vil i anbefale, og hvorfor? Også gerne til en fornuftig pris.
Den skal sidde på en Granada.

- Husum -

Granada 23 #48

 

Jeg har planer om, at give mig selv og skuden... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
har også brugt Garmin, men siste år købte vi en Foruno GP-700F. er meget et suvrænt stykke værktøj.. Vi har ikke fået det tilsluttet, men den skulle uden problemer, kunne tilsluttes AIS... bliver lækkert..

 sætteskipper i 1973

maskinmester i 1974

Hej håndv. I lyset af dit skriv, hvor du sagde, at det var en fejl at få båd og den kendsgerning, at du ikke har bil, hvad vil du så med sådan en ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Alle Garmins (og sikkert også de andre mærkers) nye fastmonterede kortplottere kan tilsluttes AIS, så det er ikke en funktion man behøver at bruge ekstra penge på at få.
Venlig hilsen Jesper
Hvis du skal bruge den på motorcyklen skal du jo nok have en der er vejrforseglet og så er prisen oppe ved marine modellerne igen :-)
hasselholt> ikke alle. for, at få det til at virke, så skal de også monteres til vhf'en..

 sætteskipper i 1973

maskinmester i 1974

Skrevet af hasseltoft på 14 dec 2010 15:18
Hvis du skal bruge den på motorcyklen skal du jo nok have en der er vejrforseglet og så er prisen oppe ved marine modellerne igen :-)

Hvorfor dog det, har du aldrig set en mc med kåbe, der ligger den fint under, eventuelt med et stykke kraftigt plast over. Det er der da et par stykker i klubben der har.
Det viste jeg ikke.
Er det så samme metode du har tænkt dig at bruge på båden, altså have sprayhood'en oppe og et stykke plastik over?
Jeg tror nu jeg vil foretrække en vejrforseglet en til båden og det ville vel også være fint til motorcyklen. Altså bruge lidt flere penge, men så kunne bruge den begge steder.
Venlig hilsen Jesper
man kan få en pose til kameraet, det går vel til navigator også.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis