Nabo bygning

Min nabo har her i sommer bygget en gildesal/bar/pokerstue i haven på 7x9 meter der er isoleret med gulvarmeog indlagt vand og toilet. Mit spørgsmål er så om dette er tilladt når der i byggetilladelsen ved kommunen er norteret at det er et udhus han har bygget.
Begge naboer er dybt utilfredse over byggeriet. Men tilladelsen har ikke været i nabohøring da det jo "kun" var et udhus.

Hilsen en utifreds nabo
Min nabo har her i sommer bygget en gildesal/bar... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Majbrit123 på 27 nov 2010 09:55
Min nabo har her i sommer bygget en gildesal/bar/pokerstue i haven på 7x9 meter der er isoleret med gulvarmeog indlagt vand og toilet. Mit spørgsmål er så om dette er tilladt når der i byggetilladelsen ved kommunen er norteret at det er et udhus han har bygget.
Begge naboer er dybt utilfredse over byggeriet. Men tilladelsen har ikke været i nabohøring da det jo "kun" var et udhus.

Hilsen en utifreds nabo

Hej Majbrit123.
Som andre skriver, så prøv at skrive hvilke gener det har medført for jer, at dette "skur" er blevet isoleret. Er det blevet højere eller andet?

Og lad os høre hvad naboen har sagt til det, for I har vel sagt det til dem, at I "føler" jer trådt på.

Desuden. Det ville være klædeligt at kommentere på sin egen tråd uanset om de synspunkter der kommer frem ikke er nogen man havde håbet på.

Og til sidst. Det virker nu som et noget surt opstød på et løst grundlag, og nabo stridigheder skal løses oven hækken.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Støj er nr 1 til nabo krig. jeg har selv været der. Jeg var ved at udvikle 3. verdenskrig. men så kom jeg til fornuft og blev teknisk raffineret. Det var effektivt.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis