Bedste GU10 LED pære?

Jeg skal til at indkøbe et større antal GU10 LED pærer som skal bruges i de fleste rum i huset. Mit spørgsmål går derfor på om nogle herinde har decideret forslag til hvilke mærker og modeller man skal kigge efter? Jeg har ikke noget imod at betale ekstra for kvalitet. De må gerne have en god spredning og de SKAL være dæmpbare.

De bliver alle monteret i et Easy-2-Light spot fra Daxtor.

/Jesp3r

Jeg skal til at indkøbe et større antal GU10 LED... Vis hele indlægget
41 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Prolys på 07 apr 2012 19:26
Hej Kabel-aben

Der kan ikke være tale om at den omtalte LED pærer har en Ra værdi på 90...!

På firmaets side står de at den er lavet med CREE dioder, CREE laver IKKE Ra90 dioder i 2700K..!


Lige præcis Mike.

Når Kabel Aben reklamerer for et firma, er det ikke god reklame når der ikke er styr på produkternes specifikationer. Håber de har rettet det på deres hjemmeside.

 http://www.lightnmore.dk

Led belysning til erhverv og private

 

tag en kigger på: www.monda-led.com/da hvis behovet stadig er der.

vi har lave priser, men produkter i højt kvalitet! Og vi levere direkte til din hoveddør indenfor 6-8 hverdage.

Med venlig hilsen

Keld Christensen
Salgschef Monda-LED.

Monda-LED
More than a replacement.

www.Monda-LED.com/da
Hej

Jeg kan anbefale dig vores nye LED spot, 5,5W Compact, 2700K med SHARP Ra93-95 diode og med teknik mod krybestrøm. Med helt flimmerfri dæmpning med IHC Wireless, uni 350 touch med min. 2 stk. spot monteret og det fleste gængse dæmpere på markedet. Det er absolut det spot jeg har set til dato med det pæneste lys. I øvrigt er spottet ikke højere en 55mm inkl. ben, så du skal ikke bekymre dig om spottet nu passer i din lampe. Den passer i ALLE eksisterende lamper, også Nordtronic og Daxtors korte modeller.

Mvh

Kim Nørskov
A LED ApS
[email protected]

www.aled.dk

A LED ApS
www.aled.dk
LOL de eneste der skriver i den her tråd er forhandlere. nå ja men så er de også samlet i samme tråd
Skrevet af Maniac12345 på 25 feb 2013 19:20
Hej

Jeg kan anbefale dig vores nye LED spot, 5,5W Compact, 2700K med SHARP Ra93-95 diode og med teknik mod krybestrøm. Med helt flimmerfri dæmpning med IHC Wireless, uni 350 touch med min. 2 stk. spot monteret og det fleste gængse dæmpere på markedet. Det er absolut det spot jeg har set til dato med det pæneste lys. I øvrigt er spottet ikke højere en 55mm inkl. ben, så du skal ikke bekymre dig om spottet nu passer i din lampe. Den passer i ALLE eksisterende lamper, også Nordtronic og Daxtors korte modeller.

Mvh

Kim Nørskov
A LED ApS
[email protected]

www.aled.dk

Underligt.........

På hjemmesidens data for nævnte pære står :

Colour Rendering Index

Ra 83-85(WW)


Ikke noget særligt.........

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Så har du desværre ikke kigget ordentlig efter. Vi har 2 modeller. En med den mest brugte SHARP diode med Ra85 så en med SHARP Hi Cri diode. Du skal ind under LED Spot, 5,5W Compact RA93.

Mvh

Kim Nørskov
A LED ApS
www.aled.dk

A LED ApS
www.aled.dk
Ja, det er blevet en reklametråd, men de første var meget oplysende, så dem lod jeg blive, og når så nogle har fået lov, er det svært at smide andre ud. Derfor lader jeg alle stå, men kun i denne tråd og ikke flere nu heller i denne tråd, tak.

Mvh. JørgenE
Jeg overvejer disse i hele huset, både hvor der kan dæmpes og hvor der ikke kan dæmpes:

Philips MASTER LEDspotMV D 4-35W GU10 40D dæmpbar i 3000K
EAN nr 8718291192404

Som jeg har fået anbefalet af min elektriker. De begyndte først for ca 1 år siden at bruge LED når de laver spots ect i huse og nybyggeri og nåede frem til at de var dem der gav det bedste lys og kom tættest på spots.

Er der nogle der har erfaringer med disse LEDs ? skal nok have 35 - 40 stk ialt så vil være sikker på der ikker kommet noget nyere eller bedre. Der sker jo meget på LED fronten på 1 år

Dem som jeg nævner har RA 80, men har observeret at der er nogle andre mærker med RA 90... men er det documenteret ?
muggisan, jeg synes du skal købe 40 af dem A led reklamerer for lidt længere oppe. Jeg har lige lagt 40 stk. i kurven på hans hjemmeside (via linket han angiver) og de koster samtlet KR 0,00 !!!!!

Nej hvorfor ikke snuppe 100 forresten - det bliver stadig kr. KR: 0,00 samlet !!!

Ja, sjovt som siden er endt i en gang reklamegejl. Nej lad os få nogle erfaringer og anbefalinger fra brugere - ikke sælgere!
Tak for dit seriøse indlæg :-) hehe
Ja det kan være svært at gennemskue LEd belysning med alt de værdier man skal tage højde for, og når folk så reklamere for deres produkter så bliver det endnu sværere.

jeg må ud og se om jeg kan finde og se den ved selvsyn.

Ps: man skal åbenbart være logget ind for at se priser på det link du snakker om !?
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også