Sneslynge fra Bauhaus

Hej

Jeg er på udkig efter en sneslynge og har sådan set også bestilt en Texas Snowbuster 560 hos en forhandler, men jeg har læst meget om den nu, rundt omkring på nettet i diverse forums. Jeg er ved at komme dertil at jeg nok afbestiller den igen og vil kigge efter noget andet, større og bedre kvalitet. Jeg var i Bauhaus idag og så de havde nogle der heddder Gardol 55sb og gardol 85sb. Jeg har søgt på nettet og på google kommer der ikke ret meget frem om dem og mærket Gardol. Der kommer mest links til Bauhaus i andre lande. Motoren er en Stormforce og den er ret ukendt for mig. (Det er sikkert en kineser motor)
Der sidder kuglelejer mange steder på roterende aksler på sneslyngen og den virker til at være i fornuftigt kvalitet. Men er der nogle af jer der kender mærket og motor mærket og har nogle erfaringer med den? Skal man holde sig væk fra den og give lidt mere for en, som så kan holde i mange år?

Link til den lille model af maskinen.

http://www.bauhaus.dk/fileadmin/mounts/dk/3D/Avis_uge_45-DK.htm#/27/

Hej Jeg er på udkig efter en sneslynge og har... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af je__ns på 30 jan 2011 17:25
Hvis i stadigvæk er på udkik efter en sneslynge, er der en utrolig flot, og billig en til salg i GG

http://www.guloggratis.dk/maskiner/...s=2#images

mvh jens


Ja, jeg har også set den - det er umiddelbart billigt (jeg ved dog ikke hvad de koster normalt).

Jeg har i øvrigt også én til salg (en ekstra fabriksny en, jeg fik fat i), hvis nogle skulle være interesseret - det kan være jeg opretter en annonce herinde, så kan I se den ;-)

Med venlig hilsen

 

Lars F.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også