Riggerværksted

Er der mon nogen som kan anbefale et fornuftigt og godt riggerværksted, da jeg ikke tidligere har gjort erfaringer med sådanne virksomheder ???

Har ikke lyst til at blive tørret fuldstændig da der er massere af de dyre af slagsen...

Gør det rigtigt fra starten!

Er der mon nogen som kan anbefale et fornuftigt og... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har selv fundet et tal der hedder 2880kg ifølge Tempo bådudstyrs katalog.
Tilmed har jeg fået lavet mine wiere hos Stotz Riggerservice. Han kan varmt anbefales. Flink, rar, fair pris, god og fleksibel service.
Så nu mangler jeg bare at finde en god Alu svejser, og så er vi ved at være sejlklare igen...

Dejligt at du kunne bruge min rigger anbefaling, så har jeg også en rustfri smed til dig.
jeg har fået lavet rustfrit (et ror til en af Sundets Drabent 24) hos Blomqvist og Wickstrøm, Sundkrogsgade 50 på Østerbro. Det kan godt tage lidt tid at få tingene lavet, da de har travlt og skal havde det ind imellem de store opgaver de laver. Men det bliver lavet rigtigt fint og til en god pris.
Venlig hilsen Jesper
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Med hensyn til Mastefoden, tror jeg nu ikke det er kritisk, hvis den bare sider nogenlunde fast. På den måde masten sidder ned i en krave, ser det ikke ud som om den kan smutte nogen steder. Det er dog sikkert godt at få det tjekket af en der har forstand på det.
Venlig hilsen Jesper
Tusind tak Jesper

Jeg har selv sejlet i sundet på Porthos for et par år siden med Michael Berggren, og var også "bådchef" det år. Jeg var nødsaget til at skifte havn da der ville gå en hel del år før jeg kunne få plads til min nuværende båd. God klub flinke mennesker, god beliggenhed, men desværre for lang venteliste...
På nuværende tidspunkt har jeg plads i Hundige, men er på venteliste til Lynetten. Den er ikke så slem deres venteliste...

Nej vor skægt, jeg underviser om mandagen, først på Athos, men det sidste år på Black and White.
Ventelisten i Sundet er virkelig lang, min nuværende båd ligger i Kalkbrænderi Havnen (Sundkrogen) og jeg er ved at købe ny båd og den kan jeg ikke end gang få plads til med 7 års medlemsskab ca. sammen bredde som din, en Maxi Fenix.
Lynetten virker som en rigtig god havn.
Venlig hilsen Jesper
Annonce
Er der ikke noget med at det er Havneheksen så vidt jeg husker ???
Hvad gør du så med den nye, er det en plads du kan overtage ?

Det er altså godt husket :-)
Vi ved ikke hvor den nye skal ligge endnu, Havneheksen er et bådfællesskab, så den bliver liggende hvor den ligger.
Men min andel kommer snart til salg
Venlig hilsen Jesper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis