Kolonihave hus

Jeg er blevet den heldige ejer af en kolonihave med et gammel hus på.
Nu står jeg så overfor den opgave inden foråret, at finde ud af hvordan jeg for det første gør det hus, som er beboligt, og for det andet, får bygget til, at der bliver et lille rum til mine børn, og et wc.

Jeg har ikke mange penge, at bruge på huset, og desværre ved jeg ikke selv meget om, at bygge huse.

Hvordan får jeg bygget det havehus lettest og billigst?
Kan gasbeton være en ide?

Hilsen Anni

Hilsen Anni

Jeg er blevet den heldige ejer af en kolonihave... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Øv...

Vi drømmer vel alle om noget stort og flot Men det kommer sjældent på engang

Hvilken haveforening har du købt i? Jeg kan se du er fra samme område som mig

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Hvorfor den der fokus på gasbeton...?? det er mildest talt ikke noget særligt charmerene materiale og ikke nødvendigvis specielt nemt at bygge med hvis det skal laves korrekt

Den væg ville det være forholdvis nemt at lukke af med en træramme med nogle pæne planker på ydersiden og nogle plader på indersiden - og det vil alt andet lige være utroligt meget pænere

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg har set nogle små hus i gasbeton, og synes faktisk de er pæne, og så har jeg en ide om, at de er lidt lettere at holde end træ.
Jeg har nemlig en tanke om, at skulle bo i det er havehus rigtig meget, når mine børn engang er blevet store og derfor, vil jeg gerne have et hus af andet end træ.
Har købt haven på Roesskovsvej :0)

Huset er ikke så meget værd, men det er tæt, dog med lidt råd i gavlen, da den har været åben i flere år. Jeg vil gerne have bygget huset helt om, og helst så det kan holde i mange år.

Hilsen Anni

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også