Skimmeldannelse på underside af tag.

Hej Alle, Min kæreste og jeg overvejer at købe et hus, og har ved dagens gennemgang haft en fagkyndig med ude og se på det. Ved gennemgangen af taget er der på undersiden af tagstenene en hvid tynd belægning. Taget er tæt og forholdsvis dårlig isoleret. I tilstandsrapporten står der "K3 Tagbelægningen er K21 tagsten. Der er konstateret skimmeldannelse på underside af tagsten. Note: Tagbelægningen er fra før 1992m hvorfor der må forventes reduceret levetid, ide tagbelægningen er med tætningsbånd, der erfaringsmæssigt nedbrydes efter 15-20 år." Hvordan vil I forholde jer til denne situation, er der nogen der har erfaringer med sådanne situationer? Vores situation gør at vi ikke har økonomien til at sætte nyt tag på nuværende tidspunkt. Har man mulighed for at udbedre dette, alternativ stoppe udviklingen? Jeg ser frem til alle jeres gode indlæg. hilsen Preetzmannn
Hej Alle, Min kæreste og jeg overvejer at købe et... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det drejer sig om køb af ejendom - jeg tænker på en helt alm. villaforsikring, som jeg er ret sikker på vil blive afvist på baggrund af de oplysninger, der er oplyst her..
Ja tak. Men det er jo den nuværende ejers problem.
Hvis skaden skal udbedres, vil der jo gå en rum tid, inden det sker. Om sælger kan få udgifrerne dækket via en forsikring er jo sagen uvedkommende.
Find ud af hvad det koster at få skaden udbedret. Kræv et tilsvarende nedslag + 50%.
Hvis sælger accepterer kan I handle ejendommen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis