Erfaring med lofttrapper

Kære Lav-det-selv'ere

Jeg samarbejder med en dansk trappeproducent om, at forbedre købernes oplevelse ved køb, montage og brug af loftstrapper (foldbare med lem).

I den sammenhæng er jeg interesseret i at høre fra jer, hvis i har erfaring med dette. Vi giver to flasker vin, hvis du er villig til at deltage i et interview om dine erfaringer.

Svar blot på tråden her, eller kontakt mig på [email protected]

MVH
Tanja Aabo

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
2 flasker vin.
Sikke noget fis.
Prisen er 600 kr i timen exkl. moms, min. 3 timer.
Jeg har lige monteret, en Wood step lofttrappe, det gik ganske nemt.
Kikke lidt i monterings vildledningen, og så skrue, skrue

Den er god at gå på, nem at folde ned/op, og der er et praktisk håndtag/gelænder...

mvh jens
Hej Je_ns

Mange tak for dit svar . Jeg har sendt dig en besked, vedr. eventuel mulighed for et interview.

MVH
Tanja 
Skrevet af Tanja Aabo på 29 sep 2010 21:56

Kære Lav-det-selv'ere

Jeg samarbejder med en dansk trappeproducent om, at forbedre købernes oplevelse ved køb, montage og brug af loftstrapper (foldbare med lem). 

Vil det sige han- loftstrapper?

Jeg kan ikke finde nogen i den rette størrelse til mit lille hul (hø hø).
Derudover går trappen altid på den lange led og det kan ikke lade sig gøre for mit vedkommende.
Annonce
Som antennemand kan jeg bedst lide de steder hvor en folde lofts trappe er skrottet til fordel for en skyde model. de er bare mindre vakel vognede og der kommer færre "spændene" lyde fra dem.

Jacob
Hej Vile

Jeg tror desværre ikke at jeg kender udtrykket "han-lofttrapper". De lofttrapper jeg mener, er de, hvor der monteres en lem i etage-adskillelsen, hvorpå der er monteret en foldet trappe, som kan foldes ned, når du åbner lemmen. Et eksempel kunne være Timbermans Timberlex-trapper.

MVH
Tanja
Undskyld.
Jeg troede bare, at når du skriver "loftstrapper med lem", mente du en han-loftstrappe.
Men nu kan jeg se du skriver "en lem" og ikke "et lem".
Jeg beklager meget misforståelsen.
Vile: Ahh.. Det var en Joke..:-) Jeg kan godt se, at min formulering kunne give anledning til din kommentar:-)
Hej igen "lav-det-selv'ere"

Vi har ændret "belønningen" til de der er villige til, at deltage i et interview om køb, montage og andre erfaringer med lofttrapper. Vi giver et gavekort på 500 kr. til en af de landsdækkende byggemarkedskæder. Send mig dine kontaktoplysninger hvis du er interesseret i at deltage, og jeg kontakter dig for nærmere aftale.

MVH
Tanja
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis