Rediger indlæg

Jeg vil gerne have mulighed for selv at redigere de indlæg jeg har skrevet.
Hvis jeg for eksempel har skrevet et link til min hjemmeside så vil jeg gerne have mulighed for at rette det.
Ellers mister jeg lidt lysten til at skrive herinde hvis jeg ved at der jeg skriver ikke kan rettes.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der kan også rettes i ens sidste indlæg, men kun i en given tid.
Mener det er 10-15 minutter, herefter låses ens indlæg for yderligere redigering.
Nej, men så kan man nå at læse og evt. rette stavebøffer inden det låses af systemet.

Yderligere redigering kan kun foretages af admin og moderators.
Dette indlæg er også et forslag til at lave det om så brugerne selv kan rediger når de vil.
Nu er jeg selv admin på et større forum, og ved godt hvorfor LDS har valgt dette.

Hvis folk redigere i deres oprindelige indlæg, kan resten af tråden godt forstå misvisende, og netop for at undgå dette er redigerings mulighederne blevet begrænset.

Annonce
Ja men man kan også vende det om og sige det er misvisende hvis der står "Bil sælges" også skal man ind i tråden og finde det sidste svar hvor man så kan se at den er solgt.

Også er der links som er blevet ændret men som kan ikke kan opdater.

Personligt fortrækker jeg at kunne ændre det jeg har skrevet i først tråd istedet for man skal skrive rettelser også skal folk selv finde det.
Helt enig, dette er også årsagen til at det er muligt at redigere i indlæggende på mit forum, der er masser og køb og salg tråde derinde, og der er det jo smart at man løbende kan redigere i sit første indlæg, specielt i tråde hvor der er flere ting til salg i samme tråd.
skal der rettes der efter, er det kun ADMIN (buk i respekt) der kan

Admin (buk i respekt) er Jørgen E og Allan E (Junior E)

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja det har vi fatter. Men dette er et forslag til at få det ændret.
Og jeg vil så foreslå, at det ikke ændres.
Alle tråde risikerer at miste mening, som man ser det andre steder på nettet i andre fora.

Jeg er sikker på at ADMIN´ erne er enige ??

P.S. Hvis du vil rette din hjemmesideadresse, kan du jo gøre det i din signatur, når der kommer ændringer.
Det slår så igennem på alle de indlæg du tidligere har skrevet.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis