Rediger indlæg

Jeg vil gerne have mulighed for selv at redigere de indlæg jeg har skrevet.
Hvis jeg for eksempel har skrevet et link til min hjemmeside så vil jeg gerne have mulighed for at rette det.
Ellers mister jeg lidt lysten til at skrive herinde hvis jeg ved at der jeg skriver ikke kan rettes.
Jeg vil gerne have mulighed for selv at redigere... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg må give Koluda og jbr ret i at det medfører en del misforståelser, hvis der slettes eller rettes i et gammelt indlæg.
Jeg følger nogle fora, hvor det er muligt at redigere ubegrænset sidenhen, men det giver ofte noget værre volapyk at læse sidenhen.
Det er jo ikke alene forfatteren af et indlæg man har at tænke på, men så sandelig også for de skribenter, der siden har kommenteret på indlægget. Deres indlæg kan jo komme til at virke fuldstændig tossede, hvis man ikke har det oprindelige indlæg at forholde sig til.
Værst af alt, kender jeg et forum, hvor trådstarteren kan slette sit oprindelig indlæg, og dermed sletter han hele tråden og en masse andre menneskers indlæg, hvis han f.eks. mener tråden udvikler sig til ugunst for ham selv. Det er meget utilfredsstillende.
Selv om jeg da også en gang imellem kunne ønske at have længere tid til en rettelse, må jeg medgive at den ordning vi her har, nok er den bedste i længden.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis