Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg igen kan få fastmonteret en alu liste på min båd (se billeder) oprindeligt er den monteret med nogle selvskærende skuer ned i en større alu vindues ramme. Skruen der er brugt er overspændt og jeg har prøvet med en lidt større skrue uden held. Hovedet på skruen skal være undersænket og hvis jeg vælger en der er stor nok til at kunne gribe fat i godset så er hovedet for stort til undersænkningen på listen.
Jeg har overvejet at bore hullet større i godset og så montere noget ala Helicoil, men der virker måske overkill. Er der en lettere måde? Alu godset er kun ca 5mm tykt.
Jeg har også overvejet om jeg kunne bruge en lille rawplug til at "fore" det gamle hul for at kunne bruge den samme skrue igen men har ikke kunnet finde en lille raw plug - og ved heller ikke om det overhovedet kunne fungere. hullet er ca 3-4mm nu.

Den øvre liste skal kunne holde til en del træk fra oven da denne liste holder et system til min kaleche på båden.
Jeg kan ikke bare bore et nyt hul et par cm derfra da det vil blive grimt, jeg ønsker at bruge det oprindelige hul i den øverste liste.
Jeg håber i har en god ide!