Tråden er låst

Golf 2.0 GL

Golf 2.0 GL årgang 1996 fin bil køre godt og en ikke ryger bil. Den har kun gået 173000 km og har varme i sæderne. Er synet i Febuar 2010.
Pris 62000 Kr
Golf 2.0 GL årgang 1996 fin bil køre godt og en... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Golf 2.0 GL årgang 1996 fin bil kører godt og en ikke ryger bil. Den har kun gået 182000 km og har varme i sæderne. Er synet i Febuar 2010.
Pris 35000 kr.
Så er bilen sat ned til 30000 kr
Se jeg havde ret. Det er sikkert benzinprisernes skyld
Hva mener du steen?
Jeg mener. Før i tiden var det et plus at en bil havde stor motor. Nu er det omvendt da benzinprisen har rundet 12 kr/liter.
Så går de fleste efter en bil med så lille motor så muligt.
Annonce
Ja det er rigtig, priserne på benzin ser også farlig ud.
Det er så skidt at jeg må nøjes med at køre i en 1,0. Det er jo ikke det fedeste.
køb min bil så :-)
Folk glemmer at sammenholde den totale omkostning på 2 forskellige biler. Kører man f.eks. 10 tusinde om året, og kan købe en 2,0 l. billigere end en 1,4 l. skal man kigge på på besparelsen ctr. den højere brændstofudgift. Af og til må jeg ryste på hovedet, for der er prisforskellen så stor i anskaffelsen, at man skal køre rigtigt mange år, før den lavere brændstofsudgift har kunnet betale sig, og hvorfor så ikke tage den sjove af bilerne, hvis ikke man er udpræget grønt menneske.

Mvh. JørgenE
Folk glemmer at sammenholde den totale omkostning på 2 forskellige biler. Kører man f.eks. 10 tusinde om året, og kan købe en 2,0 l. billigere end en 1,4 l. skal man kigge på på besparelsen ctr. den højere brændstofudgift. Af og til må jeg ryste på hovedet, for der er prisforskellen så stor i anskaffelsen, at man skal køre rigtigt mange år, før den lavere brændstofsudgift har kunnet betale sig, og hvorfor så ikke tage den sjove af bilerne, hvis ikke man er udpræget grønt menneske.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis