installation af varmepumpe -hjælp!!!!

Hej!
Jeg har installeret en panasonic varmepumpe, men har kvaget mig mht vakuum. Jeg har først vakuumsuget, dernæst åbnet for den øverste ventil (gassen) slukket igen og tændt for anlægget. Jeg kunne konstatere at der ikke kom varme/kulde, hvorefter jeg opdaget fadasen, jeg åbnede straks begge ventiler, men stadig intet kulde/varme. Hvad gør jeg nu?
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I dit sted ville jeg få fat på en kølemontør, så kan anlæget blive evakueret, og i det hele taget, stillet korekt op.

mvh jens
Sætter den på Cool mode og tænder igen!

Køletekniker & Energiteknolog.

Hej!
Jeg har lige prøvet, men den køler ikke...
Kører kompressoren?
Gjorde det den før du nossede i det?


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
Ja, kompressoren kørte, alt virkede normalt- blot med ingen kulde/arme virkning
Til info: det er ulovligt at rode / gør det selv med køle / varmepumpeanlæg, kontakt en kølemontør !
Jeg sælger varmepumper, og det er ikke noget du selv skal rode med !

Zap

Skrevet af zap på 28 jul 2010 22:01
Til info: det er ulovligt at rode / gør det selv med køle / varmepumpeanlæg, kontakt en kølemontør !
Jeg sælger varmepumper, og det er ikke noget du selv skal rode med !


Så du ser gerne at han ringer til dig, så kommer du og ordner det ?

Dette er et gør det selv forum, så hvis manden vil lave det selv, så skal han jo have lov til det.

Mvh Thomas Hansen

Hej Thomas,
Nej der tager du fejl, jeg sælger store anlæg, ikke disse små, servicere ikke, og det er ikke det mærke som jeg sælger, så nej det har jeg ingen forestillinger om, det var nu bare et godt råd, og dem er der vel plads til ;-)


Hilsen Zap

Zap

Selvfølgelig er der det, men kunne du ikke komme med lidt gode råd til manden, frem for paragraffer, når nu du har en stor viden omkring det ?

God weekend.

Mvh Thomas Hansen

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis