hjælp båd køb

Hej igen
og ja det er ham igen igen. har nu været ude og se/sejle i en del motorsejler/sejlbåde.
 jeg og lille mor er enig om at det bliver altså en familie sejlbåd, til næste år
  minium fod 30 maks 35fod
maks pris 210000,kr
minium faste køjer 3  
 skal være sejl klar
lyder det urimlig? nogle forslag? nogle her på LDS der har noget til salg?

    alle svar og råd modtages med tak,                         


Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Hej igen og ja det er ham igen igen. har nu været... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej D.s
Det er mig, der er ejer af den Dafour 3800, der er til salg hos Floor Marine. Det er kun pga manglende tid, at jeg skiller mig af med båden. Den er meget velsejlende, og alt fungerer perfekt i den.
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål både før og efter gennemsyn af båden.

vh Bisen

Bisen

Bisen. Ohøj.
skønt sammen træf.  jeg vil meget gerne se dit skib.i den ny uge vi kommer til.kan ikk mandag og tirsdag. men ellers stort set resten af ugen.
vil nok helst hvis det kan blive om formidagen. kan det passe dig en af dagen. ?

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Hej D.s.

Ja, det var et sammentræf.

Jeg vil meget gerne vise dig båden, men er på ferie i Nordjylland i den kommende uge.

Kan vi udskyde fremvisningen til ugen efter (uge 31). Jeg er klar både mandag og tirsdag.
 
MVH
Bisen

Bisen

Hej Bisen.
Det passer mig skidt med uge 31 da jeg er nattevagt og arbejeder 7 nætter af gangen har så fri de fleste dage i lige uger.
men jeg er næsten sikker på at vi kan finde en dato. jeg  skal jo først købe båd til næste sommer. så vi når det nok Hvis den da ikke bliver solgt før da.
dit tele nr er det den der står ved anoncen i DBA? ellers kan du sende den på privat besked .tak
ha forsat en rigtig go ferie i det nordjyske. og husk at holde væske balancen i orden.

PS hvis du har flere fotos af skuden må meget gerne sende dem Pfh. takker.

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Hej D.s
Hmm - Ja jeg vil gerne sende dig mit tlf. nr. på "privat besked", men når jeg indtaster dit brugernavn (D.s), sker der ikke mere.
Kan du hjælpe mig uvidende person, for jeg har ikke prøvet at sende noget før.

vh Bisen

Bisen

Annonce
Du skal skrive navnet præcist. IKKE D.s Men DS

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
tak lynæs

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Skrevet af DS på 28 jul 2010 11:29
tak lynæs



Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Hej D.s

Har du modtaget mit indlæg  med navn og tlf. nr. i "private beskeder". Kun lige for at være sikker

Vh Bisen

Bisen

Hej bisen
og undskyld mit lidt sene svar, jeg tror nok jeg har fundet min båd, (en ohlson 8:8)
håber ikk det har været for stor ulejlighed for dig. men er ikk helt sikker i nu så jeg vender tilbage hvis jeg fortryder den handel jeg har igang lige nu. også tak til alle i ander for de gode råd svar og tip

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis