Ingen søgeresultat.

Jeg sad og overvejede om det kunne betalte sig at skrive om Havne under båd.
De står jo i tilfældig orden og gør mange det så, vil ingen jo bruge tid på sidde og læse dem alle igennem.
Ingen kender alle havne, så en geografisk placering mangler og evt. længde og breddegrad kunne da også hjælpe lidt.
Så om den hedder Bøgeskoven Køge Bugt syd eller Skareø, Sydfyn vil jo hjælpe meget ved planlægning af sommerture.
Men værst af alt. Søgefunktionen efter havne mangler.
Når jeg søger på F.eks. Rødvig/Stevns får jeg indsatte SS og i bunden står der: Overfører data fra lav-det-selv.dk.woopra-ns.com...
Men der sker ikke mere??


Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Slap nu lige lidt af Andy, det er jo ikke Google det her
Jeg er helt rolig og hvis du lige ofrede 2 minutter på havne i LDS ville du se at man ikke kan finde en tråd der er der.
Dvs en masse mennesker efter deres sommertur anmelder havne og broer men ingen kan finde dem igen??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg kan godt se hvor du vil hen, men den går ikke på LDS. du kan søge på det overordnede, altså Havne og får så en del resultater. Det syntes jeg er flot lavet !
LDS. Er for JørgenE og AllandE en fritidsbeskæftigelse, det ville kræve langt større recurser fra deres side hvis det skulle fungere som et "Google"
søge i index over havne i overskrifter burde ikke være det store problem.. og når det nu alligevel ikke virker, hvorfor er rubrikken der så...
Alt for ofte bliver de samme tråde skrevet om og om igen, fordi man har svært ved at finde de gamle tråde.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg syntes ikke det er brok.. mere kritik.
Hvis vi alle kommer med kritik, både positiv og negativ ting så ved Admins hvad vi ønsker og kan lide.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

I kan tro at vi lytter.
Vi mangler bare en ansat programmør, for så var der meget der ville se anderledes ud, også dit forslag Grandoldman.
Som det kører nu, er vi underlagt udbyderne af det nuværende, og selvom det var ret dyrt og de skam lytter til kritik, løser de behovene i takt med antallet af forslag, og der er vi en lille fisk, som vistnok bruger det anderledes end de øvrige.
AllanE er i jævnlig kontakt med dem, og er ofte fustreret.

Mvh. JørgenE
Hva faen laver du her Kamarat, tror du ikke du skulle gå ned og klappe dit skiv istedet for at brokke dig.


Håndværkeren >>> har du nogen gang, prøvet at sparke dig selv i rø...

Hvis ikke, er det måske på tiden!!
Hvad blander du dig for Nosi
Hvis du havde bemærket det kan tonen imellem Grandoldmann og jeg være temlig fri, det er rent venskabeligt uden at skulle virke generende.
Når så en abekat som du kommer og blander sig uden at have noget konstruktivt til tråden, bliver jeg sur
Om du bliver sur eller ej håndværkeren, tja, det rager min en papand. At jeg ligesom du, ikke kommer med noget konstruktivt i denne tråd, kan selvfølgeligt diskuteres.

Jeg synes bare det er ærligt, hvis du skræmmer bort nye bruger, med det sprog, det er jo ikke "over hækken"

Abekatten
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis