Ingen søgeresultat.

Jeg sad og overvejede om det kunne betalte sig at skrive om Havne under båd.
De står jo i tilfældig orden og gør mange det så, vil ingen jo bruge tid på sidde og læse dem alle igennem.
Ingen kender alle havne, så en geografisk placering mangler og evt. længde og breddegrad kunne da også hjælpe lidt.
Så om den hedder Bøgeskoven Køge Bugt syd eller Skareø, Sydfyn vil jo hjælpe meget ved planlægning af sommerture.
Men værst af alt. Søgefunktionen efter havne mangler.
Når jeg søger på F.eks. Rødvig/Stevns får jeg indsatte SS og i bunden står der: Overfører data fra lav-det-selv.dk.woopra-ns.com...
Men der sker ikke mere??


Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg sad og overvejede om det kunne betalte sig at... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lige et indspark.

jeg vil give Håndværker ret i at dem der kender hinanden lidt bedre, har en intern måde at kommunikere på. Ganske morsomt ind imellem at følge disse tråde, og se hvor de ender.
Mit indtryk er også, at kommer ser et seriøst spørsmål, er tonen en ganske anden, mere sober ville nogen måske sige.

Tonen generelt, afskrækker ikke mig. Spørg ordentlig og du får et ordentligt svar.

Mvh. Hans

Citat: "Skrevet af grandoldman på 17 jul 2010 15:59 Jeg sad og overvejede om det kunne betalte sig at skrive om Havne under båd. De står jo i tilfældig orden og gør mange det så, vil ingen jo bruge tid på sidde og læse dem alle igennem." klip

Du er godt med på, at der er en gruppe kun om havne ikk' ?

Vi tænkte at den kunne være brugbar til at lede i, for at finde andres omtale af faciliteter, beliggenhed osv., men nogen succes er det ikke blevet.

Det ændrer selvfølgeligt ikke i, at søgefunktionen fejler, selvom det er Google, vi har fået denne funktion fra.


Mvh. JørgenE
Ja Ja jeg er helt med på at der er en gruppe for kun havne.. Men forstil dig at der er flere hundrede havne beskrevet og du så godt vil se om der har været en LDS'er på birkholm og du kan ikke søge og de står i tilfældig orden..
Så er havnelodsen på nettet, med tegninger, fotos og besejling jo en rimelig konkurent alene af den grund at havnen er sværd at finde her.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af hans2.hansen på 20 jul 2010 00:12
i kan bare hoppe ind i lods.

I denne varme er der da ingen der gider HOPPE, Hans
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis